• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sierstrip incl rubber linker deur

Hulkie

Post vaak
Beste liefhebbers,

Het is eigenlijk niet de plaats op het forum om dit te plaatsen, maaaarrrr ik zal het even uitleggen.

Zoals jullie weten zijn wij wederom bezig met een A manta. Deze is voor mijn vader. Ze heet Vuile Jetje.

Helaas heb ik al te lang geen updates meer geplaatst.

Maar nu is het zo dat mijn vader vandaag is vertrokken voor een week vakantie. Nu wil ik de auto compleet

gaan afbouwen in deze week zodat alles klaar is zodra hij terug komt van vakantie.

Nu was ik zojuist bezig met de deuren opbouwen (ramen, deurschotten enz enz.), maar nu kwam ik tot de conclusie

dat we de strip van de linkerdeur missen! Dit is de strip die aan de buitenkant zit van de raam. (chrome strip, met rubber erin)

Ook wel raamlikkers o.i.d. genoemd.

Nu is mijn vraag: heeft iemand er een liggen? Zoals je begrijpt wil ik die dan graag overnemen zodat

ik de manta klaar kan maken.

En ja dan zal ik toch maar weer eens tijd maken voor een update, want hij is bijna klaar!.

mvg Gerry

Terug
Naar boven