• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Signum 2.2 16v automaat 2005

Beste leden,

wie heeft een idee en zou mij kunnen helpen. Problemen met een verkregen signum. : Is een signum 2.2 16v automaat uit 2005. De auto staat wegens omstandigheden al een jaar stil, zonder volle tank! Slechts een 1/5e tank. Auto is dus een jaar geleden rijdend weggezet op een parkeerplaats met accupolen er nog op. Nou wou ik m vdweek aan de gang helpen maar hij wil niet lopen.. uiteraard is de accu kapot en heb er een goeie ingezet waardoor hij wel vlotjes rondgooit en alleen binnen de eerste 10 seconde heel even loopt maar na 5 seconde lopen slaat hij af en wil hij niet meer aan de gang (wel rondgooien). Zat ongeveer dus nog een 1/5e tank benzine in en door het stilstaan dacht ik waarschijnlijk is die brandstof verdampt en doet niks meer en heb er dus een goeie 5 tot 10 liter bij gegooid. Nogsteeds doet hij hetzelfde. Daarna er 4 nieuwe bougies in gedraaid maar nog steeds geen resultaat. Startpiloot in de inlaat start en loopt ie meteen op maar nadat die opgebrand is slaat ie weer af. Dit 1 of 2 keer gedaan om proberen de verse benzine door te krijgen maar doet dit niet. Zou er nog meer benzine bij moeten voordak er 50€ in heb zitten en hij alsnog nie wil en meer aan de hand is of zou de benzinepomp nie goed zijn (hogedruk inspuiting )? Startonderbreker heb ik met alle opties ook hetzelfde resultaat. Dient de auto meer benzine te krijgen en blijven proberen of heeft iemand andere opties / ervaringen ?

Alvast bedankt, hopelijk kan iemand mij helpen.

Terug
Naar boven