• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

signum 2.8 v6 turbo (corsabc20xe)

Juup 0km een a28net of eigenlijk een b284 die bedoelt was voor saab.
Op de vorige pagina staan wel een aantal fotos.
Zo is de turbo vv en geupgrade naar 20t, de koppel omvormer versterkt, de secondary air injection afgekoppeld en de software aangepast.
Ik had de intercooler, aanzuiging, downpipe, hoofdkat en uitlaat al eerder aangepakt
Als de boel straks rond de 10.000km gedraaid heeft gaan we eens even kijken wat er uit te halen is.
Nu eerst maar eens genieten en km maken.

[quote quote=18334068]Juup 0km een a28net of eigenlijk een b284 die bedoelt was voor saab.
Op de vorige pagina staan wel een aantal fotos.
Zo is de turbo vv en geupgrade naar 20t, de koppel omvormer versterkt, de secondary air injection afgekoppeld en de software aangepast.
Ik had de intercooler, aanzuiging, downpipe, hoofdkat en uitlaat al eerder aangepakt
Als de boel straks rond de 10.000km gedraaid heeft gaan we eens even kijken wat er uit te halen is.
Nu eerst maar eens genieten en km maken.

[/quote]

veel plezier en geniet er maar lekker van

Wat schoonmaak werk gedaan en hitte bescherming aangebracht. Ben nog opzoek naar een nieuw accu bescherm kap. Als iemand er 1 over heeft of weet waar er 1 te koop is graag. Let op alleen die van een 2.8 past als het goed is.

0e29872e40f346c5b3a56596276b026d.jpg

Verder de auto weer winterklaar

8c74f0d542c0a8f9003922f4f930ee11.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Vandaag apk gehad.
Alles was top. 1 klein puntje van aandacht was een remslang rv. Deze vertoonde wat haarscheurtjes in het rubber.
Maar was geen rede tot afkeur. Maar eens op zoek naar een paar staal omvlochten.
Want als je iets vv probeer het dan t vv voor wat beters.

Vandaag zelf even gekeken. Het ging blijkbaar om de bescherm hoes die over de slang heen zit. De slang zelf is niks aan te zien. Wel hebben ze wat roest van die koppeling af gehaald. Geen haast dus om te vv. Kan mooi in het voorjaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Gaaf topic, ik heb het net van begin tot eind doorgelezen. De kapotte motor ook door een enorm mooi nieuw exemplaar vervangen. Hoe staat het er nu voor met de wagen?

Terug
Naar boven