• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

signum kopen?

Welcome to the club, nette signum, en nog in de mooiste kleur ook :thumb

Nog plannen mee, achterklep spoiler vind ik zelf altijd een hele verbetering.

Idd achterklep spoiler moet er op.

En achter wil ik graag privacy glass.

parkeer sensoren moeten er nog op komen.

Bumpers moeten toch ff mooi gemaakt worden.

Verder laat ik hem zo denk ik.

@Tech 1 wrote:Ziet er erg netjes uit voor een Signum van 2006 en zelfs met travel assistant :thumb , zag dat je hem uit Friesland had opgehaald.

ken je de auto, of had ik dat al ergens neer gezet dat hij uit Friesland kwam.

Gefeliciteerd met de mooie Signum. Ik heb nog een originele irmscher dakspoiler

als je interesse hebt. Ik heb m zelf nooit er op gezet.

Groet.

Nor

hoe zit het eigelijk bij jullie temp meters?

de mijne heb ik vanavond een nieuwe sensor in gezet,maar als ik flink door rij met de auto loopt de meter op tot net boven de 80 graden.

zodra ik weer rustig rij 60 km/u dan zakt de meter weer tot een eind onder de 80

hebben jullie dat ook?

Bij mij flink doorrijden precies 90. Rustig rijden 85 (bedrijfstemp). Ruim onder de 85 lijkt mij niet goed Gert. Nog nooit meegemaakt. Naald komt bij 80 pas omhoog. Dus of je sensor of thermostaat niet in orde!

@Nor wrote:Bij mij flink doorrijden precies 90. Rustig rijden 85 (bedrijfstemp). Ruim onder de 85 lijkt mij niet goed Gert. Nog nooit meegemaakt. Naald komt bij 80 pas omhoog. Dus of je sensor of thermostaat niet in orde!

sensor heb ik vannavond nieuwe ingezet dat was het dus niet doet met oude hetzelfde!!

Tip: houdt settings in je cd70 ingedrukt tot dat je n gong hoort.

Je zit nu in het verborgen menu en je kan de realtime temp checken!

@gertastra wrote:@Tech 1 wrote:Ziet er erg netjes uit voor een Signum van 2006 en zelfs met travel assistant :thumb , zag dat je hem uit Friesland had opgehaald.

ken je de auto, of had ik dat al ergens neer gezet dat hij uit Friesland kwam.

Nee, maar op je andere foto van de achterkant van je Signum bij photobucket,stond een fries garagebedrijf onder je nummerplaat.

Je staat er zelf ook,op gespiegeld in de lak van de achterklep ;)

Bij de mijne krijg je ook altijd van die irritante reflecties als je de achterkant fotografeert.

signum.jpg

idd daar stond iets van friesland op.

de foto's waren nog van de vorige eigenaar dus ik sta niet op de foto :???:

ik vind de achter kant wel grappig hoor!!!

Sorry,ik dacht dat het je eigen foto's waren,en dat je ze in Friesland gemaakt had,ik dacht al volgens mij staan er in twente niet van die moderne kleine windmolens.

Ik vind de achterkant van de Signum ook leuk,anders had ik wel een Vectra stw gekocht.

Maar je moet wel opletten op de spiegeling als je er een foto van maakt,maar ja mijn hobby is fotograferen dus ik kijk wat anders naar foto's ;)

Is het nog gelukt met de temperatuur,heb ook even bij de mijne gekeken ,die loopt vlot op tot iets onder de 90 graden en blijft daar dan redelijk constant staan.

Met tegenwind op de snelweg zakt hij wel iets lager.

Ik heb er een nieuw sensor in gezet.

Maar nog niet echt kunnen proberen.

Te druk met het werk momenteel.

Zodra Ik meer weet post ik het!!

ja daar staat alleen 19 cdti 110 kw

verder niks er zit toch verschil in de riem wanneer die vervangen moet worden

90 dkm/of 120 dkm

Ga er binnenkort ff weer stukje mee rijden zal ik het even in de gaten houden.

Ik hou wel van een motor die lekker op temperatuur blijft.

Is voor het verbruik ook gunstig denk ik.

waar kan ik eigelijk het motor type vinden,zodat ik weet welke onderhouds schema ik moet aanhouden.

i.v.m getande riem enz.

Dan heb je de Z19DTH (=150pk=110kw). 150 dkm of 10 jaar.

Hmm, dan is de 177pk die je nu hebt, niet echt veel... :hmmz De meeste van ons hebben 190-210 pk uit die blokken.

nou op zich vind ik de 177 pk zelf genoeg hoor,mijn astra g had maar 101 pk dus kleine vooruitgang toch :D

waar op het motor blok staat het motor type dan?

Terug
Naar boven