• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Silicone slangen set van Roose Motorsport!

Vinci

Woont hier bijna
Ik ben van plan om binnen kort alle lucht en koelslangen van mijn Kadett E 2 liter 16 klepper in een doosje naar Engeland te sturen om de gehele set in silicone te laten maken.

Heb enige tijd geleden die gasten gebeld en alles is mogelijk, als de slangen niet bestaan worden ze gemaakt voor de zelfde prijs als een bestaande slang!

Hier in Nederland is de beste set die ik kon vinden nog niet eens een derde van de benodigde slangen en al €379.

Nu wil ik twee kanten op eens kijken of het mogelijk is het op z'n voordeligst te doen, meerdere setjes in één keer bestellen en eens vragen wat ze er dan voor rekenen. De prijs voor de complete koelwaterslangen set die ik toen op kreeg was ongeveer 220 pond en aangeziende pond nu nagenoeg gelijk is aan de euro is dat al best goedkoop...

Hier komen ze vandaan:

http://www.roosemotorsport.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

8slys.jpg

Interesse? Laat maar weten en geef even aan of je ABS hebt of niet....en welke kleur je mooi vind....

Okay, de slangen zijn opgestuurd, en er komt nog een reactie met prijs op mijn vraag over een groeps aankoop. Tot nu toe nog maar twee geinteresseerden, nog niet veel dus...:(

Als je je GSI-tje lief hebt is dit wel een mooie aanschaf hoor! Hou er rekening mee dat als er een van je 20+ jaar oude slangen onderweg scheurt je mooie motortje ook zo de soep in kan draaien, dus niet echt overbodige luxe om er eens een fris nieuw setje op te zetten!

Heb een plaatje dus gemaakt van hoe het onder mijn motorkap allemaal zit en ik ga dus voor de complete set inclusief de vacuum slangen en stappenmotor slangen....

QNI2j.jpg

Tot gauw met de prijs voor het geheel!

Okay, de slangen zijn opgestuurd, en er komt nog een reactie met prijs op mijn vraag over een groeps aankoop. Tot nu toe nog maar twee geinteresseerden, nog niet veel dus...:(

Als je je GSI-tje lief hebt is dit wel een mooie aanschaf hoor! Hou er rekening mee dat als er een van je 20+ jaar oude slangen onderweg scheurt je mooie motortje ook zo de soep in kan draaien, dus niet echt overbodige luxe om er eens een fris nieuw setje op te zetten!

Heb een plaatje dus gemaakt van hoe het onder mijn motorkap allemaal zit en ik ga dus voor de complete set inclusief de vacuum slangen en stappenmotor slangen....

QNI2j.jpg

Tot gauw met de prijs voor het geheel!

Een maat van mij importeert silicone in alle gewenste maten en vormen en kleuren.

Misschien kan je het bij hem ook eens navragen!

www.siltech.nl

Hij doet normaal wel kilometers silicone ;) maar stuur hem gewoon eens n mail met de maten en misschien is hij nog goedkoper?

Een maat van mij importeert silicone in alle gewenste maten en vormen en kleuren.

Misschien kan je het bij hem ook eens navragen!

www.siltech.nl

Hij doet normaal wel kilometers silicone ;) maar stuur hem gewoon eens n mail met de maten en misschien is hij nog goedkoper?

Mooi spul, maar ik kan niets vinden over complexe slang vormen en die heb je wel degelijk nodig voor in de auto.

Mooi spul, maar ik kan niets vinden over complexe slang vormen en die heb je wel degelijk nodig voor in de auto.

Omdat ie gewoonweg alles in elke kleur en vorm kan leveren staat dat waarschijnlijk niet specifiek op zn site nee. Maar als je hem even belt kan ie je er alles over vertellen.

Ik dacht hem dit weekend te zien maar dat ging niet door. anders vraag ik het hem wel een keer. ;)

Omdat ie gewoonweg alles in elke kleur en vorm kan leveren staat dat waarschijnlijk niet specifiek op zn site nee. Maar als je hem even belt kan ie je er alles over vertellen.

Ik dacht hem dit weekend te zien maar dat ging niet door. anders vraag ik het hem wel een keer. ;)

Klinkt interessant, jammer dat ik nu al een heel eind onderweg ben met Roose alleen... Maar ben wel benieuwd naar de mogelijkheden en het prijskaartje.

Klinkt interessant, jammer dat ik nu al een heel eind onderweg ben met Roose alleen... Maar ben wel benieuwd naar de mogelijkheden en het prijskaartje.

Goed :) Ze hebben het zo druk al met medische en industriële silicone toepassingen dat ze de automarkt nog niet serieus bekeken hebben. Hij heeft even snel gekeken en heeft wel een leverancier gevonden in Engeland wat al door http://www.iq-parts.nl/producten/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; geimporteerd wordt. Misschien hebben die wat voor je ;)

Goed :) Ze hebben het zo druk al met medische en industriële silicone toepassingen dat ze de automarkt nog niet serieus bekeken hebben. Hij heeft even snel gekeken en heeft wel een leverancier gevonden in Engeland wat al door http://www.iq-parts.nl/producten/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; geimporteerd wordt. Misschien hebben die wat voor je ;)

Kan haast niet voordeliger zijn dan, ik haal het direct uit Engeland. Eerder opgevraagde prijzen in Nederland lagen beduidend hoger, want de set was dan immers nog niet voor een derde compleet en al bijna dubbel zo duur....

Terug
Naar boven