• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Silicone slangen set van Roose Motorsport!

Kan haast niet voordeliger zijn dan, ik haal het direct uit Engeland. Eerder opgevraagde prijzen in Nederland lagen beduidend hoger, want de set was dan immers nog niet voor een derde compleet en al bijna dubbel zo duur....

:) mooie prijzen! Hy zei al dat er gewoon niet genoeg van verkocht wordt om interesant te zyn voor hem. Blykbaar houdt dat by iqparts ook de prys hoog :P

:) mooie prijzen! Hy zei al dat er gewoon niet genoeg van verkocht wordt om interesant te zyn voor hem. Blykbaar houdt dat by iqparts ook de prys hoog :P

Kan kloppen, volgens mij koopt de halve wereld die slangen bij Roose, en heb zojuist een mailtje van ze dat ze een prijsopgave gaan geven voor een groepsaankoop voor verschillende aantallen. Ben benieuwd!

Kan kloppen, volgens mij koopt de halve wereld die slangen bij Roose, en heb zojuist een mailtje van ze dat ze een prijsopgave gaan geven voor een groepsaankoop voor verschillende aantallen. Ben benieuwd!

Okay, mijn set komt er aan. De complete set inclusief de lucht slangen, alle klemmen in RVS en olie bestendige carter/kleppendeksel ventilatie slangen en twee op maat gemaakte slangen (totaal bestaat uit 15 slangen) komt op een prijs van 415 pond inclusief verzenden en zonder groeps korting.

Je kan dus ook alleen koel water slangen doen, gaat de prijs ook naar beneden.

Volgende week kan ik een prijs krijgen voor een groeps aankoop, maar dan moet ik wel aangeven voor welk aantal complete sets dat is.

Aanmeldingen dus gevraagd! :vertag Dan komt er eerst nog een definitieve prijs en dan zien we evt. wel verder....

Okay, mijn set komt er aan. De complete set inclusief de lucht slangen, alle klemmen in RVS en olie bestendige carter/kleppendeksel ventilatie slangen en twee op maat gemaakte slangen (totaal bestaat uit 15 slangen) komt op een prijs van 415 pond inclusief verzenden en zonder groeps korting.

Je kan dus ook alleen koel water slangen doen, gaat de prijs ook naar beneden.

Volgende week kan ik een prijs krijgen voor een groeps aankoop, maar dan moet ik wel aangeven voor welk aantal complete sets dat is.

Aanmeldingen dus gevraagd! :vertag Dan komt er eerst nog een definitieve prijs en dan zien we evt. wel verder....

zag dit staat

ik heb un kadett gsi 2.0 8v

daar wil ook al slangen van de motorblok nieuwe hebben

in de kleur rood

als iemand wat weet hoor ik het gaag

zag dit staat

ik heb un kadett gsi 2.0 8v

daar wil ook al slangen van de motorblok nieuwe hebben

in de kleur rood

als iemand wat weet hoor ik het gaag

Bij Roose Motorsport is het nog het voordeligst voor wat ik gezien heb. Bedoel dan wel met kwalitatief hoogwaardig spul, want op Ebay staan ook hele goedkope setjes, maar dat schijnt meestal rommel te zijn. Heb diverse van die setjes gezien waar de slangen scheuren waar je bij staat....

Roose heeft heel veel slangen zo op voorraad, voor mijn 16v waren er maar twee die gemaakt moesten worden. En zelfs daar bestond een standaard versie voor, maar ik wou ze net effe mooier leggen...

Bij Roose Motorsport is het nog het voordeligst voor wat ik gezien heb. Bedoel dan wel met kwalitatief hoogwaardig spul, want op Ebay staan ook hele goedkope setjes, maar dat schijnt meestal rommel te zijn. Heb diverse van die setjes gezien waar de slangen scheuren waar je bij staat....

Roose heeft heel veel slangen zo op voorraad, voor mijn 16v waren er maar twee die gemaakt moesten worden. En zelfs daar bestond een standaard versie voor, maar ik wou ze net effe mooier leggen...

@Vinci wrote:

Meld me ook aan voor een set in de kleur rood, heb een 16V en wel ABS

@Vinci wrote:

Meld me ook aan voor een set in de kleur rood, heb een 16V en wel ABS

Okay, met ABS is inderdaad net effe anders op twee slangen. Beide voor het koelvloeistof tankje. Die heb jij dan als het goed is aan de bijrijders kant tegen het schutbord aan liggen?

Volgens mij maakt dat qua prijs niet heel veel uit...

Wil je er bijpassende klemmen bij?

Terug
Naar boven