• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Silicone slangen set van Roose Motorsport!

Okay, met ABS is inderdaad net effe anders op twee slangen. Beide voor het koelvloeistof tankje. Die heb jij dan als het goed is aan de bijrijders kant tegen het schutbord aan liggen?

Volgens mij maakt dat qua prijs niet heel veel uit...

Wil je er bijpassende klemmen bij?

Bij interesse mij SVP mailen, want ik geloof dat oude berichten in je PM box vanzelf worden gedelete. Had namelijk een paar berichtjes destijds met geïnteresseerden die ik nu niet meer zie in mijn mailbox, en aan de datum van het oudste bericht kan ik zien dat er een hele hoop NIET handmatig gewiste berichten weg zijn!! :swear

Mail naar:

GMmotors-at-hotmail.nl -at- moet uiteraard vervangen worden voor @....

Bij interesse mij SVP mailen, want ik geloof dat oude berichten in je PM box vanzelf worden gedelete. Had namelijk een paar berichtjes destijds met geïnteresseerden die ik nu niet meer zie in mijn mailbox, en aan de datum van het oudste bericht kan ik zien dat er een hele hoop NIET handmatig gewiste berichten weg zijn!! :swear

Mail naar:

GMmotors-at-hotmail.nl -at- moet uiteraard vervangen worden voor @....

@pastry wrote:ik hou dit even in de gaten wellicht heb ik wel interesse in de koelslangenset of de complete set.

Heb initieel om een prijs indicatie gevraagd voor 5 sets met verschillende kleuren etc. Als het serieus wordt maak ik wel even een template van een soort bestel formulier waarin je wat dingen kunt invullen.

Nogmaals mensen, verzending naar Nederland is dus kosteloos via mij!! :vertag

Wat er sowieso al gaat gebeuren is dat de sets met mijn aangepaste (verbeterde) ontwerp op de site van Roose komt te staan, en heb ook gevraagd of ze de set voor Kadettjes met ABS (tankje achter schokbreker) apart willen vermelden.

Ook voor de C Kadett zou ik een set willen laten samenstellen, want er rijden ook aardig wat van met een C20XE rond. Zou mooi zijn als iemand het zelfde zou kunnen doen hiervoor als ik. Een setje oude slangen verknippen om met wat plakband en PVC pijp er in wat stukje aan mekaar kan plakken met de perfecte vorm, die naar Engeland sturen zodat er een standaard set van gemaakt kan worden.

Kijk maar eens om je heen, de prijs is daar echt heel scherp en de service top! :thumbup

@pastry wrote:ik hou dit even in de gaten wellicht heb ik wel interesse in de koelslangenset of de complete set.

Heb initieel om een prijs indicatie gevraagd voor 5 sets met verschillende kleuren etc. Als het serieus wordt maak ik wel even een template van een soort bestel formulier waarin je wat dingen kunt invullen.

Nogmaals mensen, verzending naar Nederland is dus kosteloos via mij!! :vertag

Wat er sowieso al gaat gebeuren is dat de sets met mijn aangepaste (verbeterde) ontwerp op de site van Roose komt te staan, en heb ook gevraagd of ze de set voor Kadettjes met ABS (tankje achter schokbreker) apart willen vermelden.

Ook voor de C Kadett zou ik een set willen laten samenstellen, want er rijden ook aardig wat van met een C20XE rond. Zou mooi zijn als iemand het zelfde zou kunnen doen hiervoor als ik. Een setje oude slangen verknippen om met wat plakband en PVC pijp er in wat stukje aan mekaar kan plakken met de perfecte vorm, die naar Engeland sturen zodat er een standaard set van gemaakt kan worden.

Kijk maar eens om je heen, de prijs is daar echt heel scherp en de service top! :thumbup

Mijn setje is klaar en te bewonderen op de site van Roose. Ook zijn dus de vormen exact naar mijn specificatie over genomen. Je kan nu dus ook gewoon op de site al kiezen voor met/zonder ABS.

http://roosemotorsport.co.uk/index....b608390e35&keyword=kadett&x=0&y=0" onclick="window.open(this.href);return false;

etwHr.jpg

De complete set bestaat dus hier uit:

z5Zes.jpg

Plus ALLE klemmen!

Bij Samco betaal je al €380 voor alleen die drie water slangen heh!!

De complete set bestaat dus hier uit:

z5Zes.jpg

Plus ALLE klemmen!

Bij Samco betaal je al €380 voor alleen die drie water slangen heh!!

Zo, alle slangen er op, nieuwe waterpomp met metalen impellor, Gates distributie riem, SKF rollen en de banjo koppeling net onder het gasklephuis voor de inlaat voorverwarming vervangen, kanaaltje was helemaal verstopt van dat ding, en roestig als de kolere.

Motor loopt nu vanaf koud meteen zeer goed en de temperatuur is nu zo stabiel als een huis!

Die slangen pasten ook als gegoten trouwens!!

Zo, alle slangen er op, nieuwe waterpomp met metalen impellor, Gates distributie riem, SKF rollen en de banjo koppeling net onder het gasklephuis voor de inlaat voorverwarming vervangen, kanaaltje was helemaal verstopt van dat ding, en roestig als de kolere.

Motor loopt nu vanaf koud meteen zeer goed en de temperatuur is nu zo stabiel als een huis!

Die slangen pasten ook als gegoten trouwens!!

Terug
Naar boven