• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Silicone slangen set van Roose Motorsport!

@Raluph wrote:mooie slangetjes :thumb

Tja, je ziet er niet veel van, maar het kan weer een tijdje mee zo....

@SanguiniusNL wrote:Ook te krijgen voor 2.4 CIH motoren?

Zou wel mooi zijn! :D

Die gasten maken alles wat je wil op maat en ik heb daar zelf niks extra voor hoeven betalen omdat de set nu in de winkel ligt bij ze. Rijden er wel meer van rond heh.... Ik moet ook zeggen dat die communicatie heel goed ging en alles ook écht is zoals het moet, past 100% perfect gewoon... Beter als origineel...

Nou had ik het heel goed voorbereid met alle slangen nummeren, tekeningetje en alle custom slangen van oude slangen op maat gemaakt met een mes, buis en plakband, dat in een doosje opgestuurd met stickers met de nummers er op van het tekeningetje... Kon geen misverstand over bestaan...

Ook heerlijk trouwens dat alle klemmen met dop 7 zitten nu, hoe vaak ik niet met mijn armen helemaal achter het blok heb lopen kloten en dan twee verschillende maten doppen steeds moest wisselen. Die klemmen van Roose zijn ook veel mooier dan wat ik er op had zitten, lekker breed en mooi RVS....

@Raluph wrote:mooie slangetjes :thumb

Tja, je ziet er niet veel van, maar het kan weer een tijdje mee zo....

@SanguiniusNL wrote:Ook te krijgen voor 2.4 CIH motoren?

Zou wel mooi zijn! :D

Die gasten maken alles wat je wil op maat en ik heb daar zelf niks extra voor hoeven betalen omdat de set nu in de winkel ligt bij ze. Rijden er wel meer van rond heh.... Ik moet ook zeggen dat die communicatie heel goed ging en alles ook écht is zoals het moet, past 100% perfect gewoon... Beter als origineel...

Nou had ik het heel goed voorbereid met alle slangen nummeren, tekeningetje en alle custom slangen van oude slangen op maat gemaakt met een mes, buis en plakband, dat in een doosje opgestuurd met stickers met de nummers er op van het tekeningetje... Kon geen misverstand over bestaan...

Ook heerlijk trouwens dat alle klemmen met dop 7 zitten nu, hoe vaak ik niet met mijn armen helemaal achter het blok heb lopen kloten en dan twee verschillende maten doppen steeds moest wisselen. Die klemmen van Roose zijn ook veel mooier dan wat ik er op had zitten, lekker breed en mooi RVS....

Nee hoor, gewoon wat soorten en maten slangen van de sloop verknippen toch? Moet je wel eenmalig even een en ander los trekken in je auto en systeem legen en weer vullen. Of je moet precies de diameters weten.... Beetje creativiteit en dan kom je er wel....

Ik heb met de mijne ook gewoon door kunnen rijden, weliswaar de verwarming er tijdelijk tussen uit, maar toch....

Nee hoor, gewoon wat soorten en maten slangen van de sloop verknippen toch? Moet je wel eenmalig even een en ander los trekken in je auto en systeem legen en weer vullen. Of je moet precies de diameters weten.... Beetje creativiteit en dan kom je er wel....

Ik heb met de mijne ook gewoon door kunnen rijden, weliswaar de verwarming er tijdelijk tussen uit, maar toch....

Terug
Naar boven