• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Simaans GTC: Veel nieuwe opties!

Waarom kijk ik dit forum nu altijd gelijk als ik een melding krijg dat er iets geplaatst is :hmmz

Nu ik dit weer ziet weet ik waarom :wors :kewlpics

ik heb een paar maanden geleden ook een opc voorbumper en gril gemonteerd!

jouw astra ziet er ook super uit!

Gezien het mooie weer gisteren toch maar weer even bezig geweest. Op de planning stond de dakhemel die vervangen moest worden nar een donkere. Niet echt problemen gehad behalve de dakhemel eruit krijgen heeft aardig lang geduurd. Je werkt met zeer gevoelig en breekbaar materiaal maar met geduld en geluk is het toch gelukt.

169ol6w.jpg

2ahgzh1.jpg

sawprd.jpg

30tmon8.jpg

Gezien de hemel toch eruit was hebben we meteen de dakantenne vervangen naar een opc dakantenne. Deze is meteen voorbereid op de dakspoiler die er nog opkomt.

2ntg5jn.jpg

mooie werken hoor.

zie ik daar een dvd90 in japan black? welke kleur heb je nodig van front, mss kan ik je helpen: deze frontjes kan je zo overzetten ook dacht ik.

ik heb nog de stuurwielbediening in het zilver over en ben op zoek naar het onderste stuurkapje in satin stone dacht ik (champagne kleur)

@Sam111

Ziet er strak uit man! Ik ben de opc line pook alleen nieuw tegen gekomen en die kosten rond de €250. Mocht ik een gebruikte tegen komen haal ik er sowieso 1. Ik ping je 1 deze dagen wel

Gr, Robert

@didi

Er zit een dvd90 in met Japan lack maar ik bouw binnenkort een keer alles om in Matt Chrome. Ik heb de stuur al in Matt chrome en moet alleen de middenconsule veranderen.

na enige tijd nix meer te hebben geüpload ff weer een paar nieuwe leuke updates

OPC Nurburgring Dakspoiler

10x658o.jpg

1z5kw7s.jpg

4tm5w1.jpg

24e7rsp.jpg

OPC Sideskirts

21bofeu.jpg

11adeon.jpg

90v9s5.jpg

1/2 Lederen interieur

oub5w6.jpg

2wd3k37.jpg

Nieuwe middenconsole (6 knops) in Matt Chrome

2rxe0lw.jpg

Heb toevallig geen foto's maar heb ook meteen klimapaneel, dvd90 frontje etc alles in Matt Chrome veranderd.

OPC Achterbumper + OPC Uitlaat + Originele parkeersensoren

206czz6.jpg

27xe6au.jpg

28apdac.jpg

72it.jpg

29ljvxh.jpg

19" OPC velgen met nieuwe banden

x1ycgm.jpg

2hnb0jm.jpg

We wilden graag 1/2 lederen stoelen maar ze komen bijna niet voor met stoelverwarming. Daarom hebben we ze er dus maar zelf ingebouwd. Heb originele matjes gekocht voor de sportinterieur waarbij zelfs de zijkanten verwarmd worden. Nadeel was dat onze REC (zekeringskast achterin de auto) deze opties niet heeft. We hebben dan maar meteen een REC van een OPC gekocht die alle opties ondersteunt. Dit is wel handig voor in de toekomst gezien we nooit uitgespeeld zijn.

Voor het plaatsen hebben we ze eerst getest en ze deden het perfect :D

2zelehd.jpg

2s0omsi.jpg

1128roj.jpg

We hebben over de eerste stoel 5 uur gedaan omdat we niet helemaal wisten hoe en wat. De tweede duurde gelukkig maar 2 uurtjes. Het is wel een gedoe maar met zijn tweeën is het zo gedaan. Het was elke seconde waard.

Geweldig :wors

sideskirts kwestie van er op plakken?

ondersteunen met plakband en na verloop van tijd plakband verwijderen thats all of vergis ik me

Terug
Naar boven