• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

SINTRA / ZAFIRA GESPOT

In Chemnitz Duitsland, maar er zijn vaker korte meetingen dichter bij. Heb zelf het idee om weer eens een meeting te houden.

De laatste had ik in 2008 gehouden.

Zou zeggen als je Duits iets of wat goed is dan meld je er aan. Het zijn super mensen en ook kun je daar dingen leren om je Sintra op de baan te houden.

Link kun je vinden in mijn Signature. ;)

@Dafkes24 wrote:In Chemnitz Duitsland, maar er zijn vaker korte meetingen dichter bij. Heb zelf het idee om weer eens een meeting te houden.

Zou zeggen als je Duits iets of wat goed is dan meld je er aan. Het zijn super mensen en ook kun je daar dingen leren om je Sintra op de baan te houden.

ik heb je signature al bij mijn favorieten staan maar mijn duits in niet al te best hahaha.

Verstaan gaat redelijk maar schrijven en spreken.... :???: dat wordt hem niet denk ik.

Ik kan mij wel in het engels aan melden maarja daar snappen hun vaak niks van haha.

Maarja...als er een keer een meeting in nederland is kom ik misschien wel ff kijken

gr.Paul

@Dafkes24 wrote:In Chemnitz Duitsland, maar er zijn vaker korte meetingen dichter bij. Heb zelf het idee om weer eens een meeting te houden.

ik heb je signature al bij mijn favorieten staan maar mijn duits in niet al te best hahaha.

Verstaan gaat redelijk maar schrijven en spreken.... :???: dat wordt hem niet denk ik.

Ik kan mij wel in het engels aan melden maarja daar snappen hun vaak niks van haha.

Maarja...als er een keer een meeting in nederland is kom ik misschien wel ff kijken

gr.Paul

@Dafkes24 wrote:Gewoon doen. Er zijn wel mensen die Engels kunnen hoor. ;)

Anders help ik je wel ff.

ik wilde mij net aanmelden op die site maar zit ff met de postcode :???: daar gaat iets niet goed :swear

Hoe heb jij dat opgelost???

EDIT:is al gelukt....ik had de volledige postcode dus met de letters erachter maar was dus niet nodig :D

nu weer ontopic.....SINTRA GEZIEN...POST HET HIER :D

@Dafkes24 wrote:Gewoon doen. Er zijn wel mensen die Engels kunnen hoor. ;)

Anders help ik je wel ff.

ik wilde mij net aanmelden op die site maar zit ff met de postcode :???: daar gaat iets niet goed :swear

Hoe heb jij dat opgelost???

EDIT:is al gelukt....ik had de volledige postcode dus met de letters erachter maar was dus niet nodig :D

nu weer ontopic.....SINTRA GEZIEN...POST HET HIER :D

tijdje terug in Jonkersvaart/Marum een groene 2.2 16v zien staan bij een boerderij en later ook in Marum (straat richting Niebert/leek)

In Assen rijd er ook 1 vlak bij mijn schoonzus (donkerblauwe 2.2)

gr.Paul

tijdje terug in Jonkersvaart/Marum een groene 2.2 16v zien staan bij een boerderij en later ook in Marum (straat richting Niebert/leek)

In Assen rijd er ook 1 vlak bij mijn schoonzus (donkerblauwe 2.2)

gr.Paul

Staat een zwarte bij een maat van mij tegenover in Berkel en Rodenrijs.

vanmorgen werd deze volgeladen met kinderen en toebehoren, en vertrok deze, dus dat is een rijdende Sintra haha..

Willem

Staat een zwarte bij een maat van mij tegenover in Berkel en Rodenrijs.

vanmorgen werd deze volgeladen met kinderen en toebehoren, en vertrok deze, dus dat is een rijdende Sintra haha..

Willem

@vectra208v wrote:kijk zo hoort het :thumbup nu die audi en vw nog stiekum omruilen voor 2 opctjes :jerry

Ja, die golf is prima, die audi is 'n diesel dus die kan niet geruild worden voor een opc, nog andere suggesties? :jerry

Als m'n moeder weer opel gaat rijden, wordt t een insignia, is dat ok?

Terug
Naar boven