• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

SINTRA / ZAFIRA GESPOT

Geen Sintra, wel een apart gekleurde Zafira B Van gespot:

13173501785_ffb4e58dc0_c.jpg

ik had er 2 van vrienden in onderhoud een Sintra 2.2 liter rood metallic bjr 1999 gelopen ruim 200.000km is verleden week opgeruimd staat als het goed is te koop bij Kost in Badhoevedorp voor ons was het klaar met aan komende Koppelings reparatie nu Zafira 2003 voor retour.

en 1 groene poep kleur die bijna leger groene ook metallic en 2.2 liter heeft een enorme klus gedaan gaat naar de 400.000 km toe lekt olie als een gieter is van 1997 rijd als een speer trekt een caravan zomers naar ??spanje van 1500 kg met pa en moe en 5 kinderen afgeladen .

beide wagens alleen de koppakking gehad en uitlaat spruitstuk gescheurd Winparts goedkoop en klaar verder gewoon onderhoud uitlaten van Raymundus vanaf de kat tot achter 85€ en toppie die groene motor ff schoon spuiten en zo door de APK heen geen probleem .... waar die olie weg komt ???? we zoeken nog steeds .

Die rode nooit probleem bij de APK ik doe me werk wel !!.

Bert Opel beun

ik had er 2 van vrienden in onderhoud een Sintra 2.2 liter rood metallic bjr 1999 gelopen ruim 200.000km is verleden week opgeruimd staat als het goed is te koop bij Kost in Badhoevedorp voor ons was het klaar met aan komende Koppelings reparatie nu Zafira 2003 voor retour.

en 1 groene poep kleur die bijna leger groene ook metallic en 2.2 liter heeft een enorme klus gedaan gaat naar de 400.000 km toe lekt olie als een gieter is van 1997 rijd als een speer trekt een caravan zomers naar ??spanje van 1500 kg met pa en moe en 5 kinderen afgeladen .

beide wagens alleen de koppakking gehad en uitlaat spruitstuk gescheurd Winparts goedkoop en klaar verder gewoon onderhoud uitlaten van Raymundus vanaf de kat tot achter 85€ en toppie die groene motor ff schoon spuiten en zo door de APK heen geen probleem .... waar die olie weg komt ???? we zoeken nog steeds .

Die rode nooit probleem bij de APK ik doe me werk wel !!.

Bert Opel beun

Terug
Naar boven