• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sintra

wagoneer

Post weinig
hallo ik ga morgen kyken voor een sintra

het is een 30 v6

mischien hier nog iemand tips waarop ik moet letten

zyn wel fyne auto,s

heb hiervoor ook een gehad maar dan een diesel

nu gaan we dan kyken voor 30 v6

dus iemand een tip dan hoor ik dat graag

let op de motorkap of hij daar blaasjes vormt. Is geen roest, maar je ergert je zeker eraan.

De bekende Opel plekken bij roest op de draagbalken.

1997 zal niet veel opties hebben. Je kunt beter naar ééntje van midden 1999 nemen. Zit boem vol opties.

Zoals bev. Elektrische schuifdeur, Eelektrische uitzet ramen (achter). Alarm, Winterpakket (mistlampen+stoelverwarming), enz....

Let op de temperatuur. Deze ga zeker een test ritje doen. Ivm km niet meer dan 200.000. Zoals al geschreven luister naar de motor!! De rest kan ik je mee helpen. Onze club is heel erg veelwetent. :thumb

let op de motorkap of hij daar blaasjes vormt. Is geen roest, maar je ergert je zeker eraan.

1997 zal niet veel opties hebben. Je kunt beter naar ééntje van midden 1999 nemen. Zit boem vol opties.

Zoals bev. Elektrische schuifdeur, Eelektrische uitzet ramen (achter). Alarm, Winterpakket (mistlampen+stoelverwarming), enz....

Let op de temperatuur. Deze ga zeker een test ritje doen. Ivm km niet meer dan 200.000. Zoals al geschreven luister naar de motor!! De rest kan ik je mee helpen. Onze club is heel erg veelwetent. :thumb

@Dafkes24 wrote:let op de motorkap of hij daar blaasjes vormt. Is geen roest, maar je ergert je zeker eraan.

Ik heb ook en 3.0l V6 uit 97 maar vind dat dat ik best veel opties heb op de electrische klapraampjes achter en de electrische schuifdeuren na.

mijn opties:

elec. ramen voor

elec. spiegels

elec. schuif/kanteldakje

elec. stoelen voor

cruise controle

hoogte verstelbaar stuur

automatische niveau regeling achteras

airco

notenhout afwerking

cdr500 met stuurbediening

cv met ab

en misschien ben ik nog wat vergeten maarja...persoonlijk vind ik dit genoeg

het enige wat ik nog wil is mistlampen voor en donkere achterraampen en donkere koplampen,bull bar en side bars,18" lm velgen en 3,5 cm zakken

bij aankoop heb ik alle rekeningen vanaf 2003 mee gekregen van het onderhoud en reparatie verleden van de auto.

Mijne heeft nu 286***km op de klok en rijd nog als een zonnetje dus met goed onderhoud is de km stand geen probleem.

Ik wens je dan ook veel rijplezier (met 201pk moet dat wel lukken:P) en veilige km's

WEL EVEN FOTO'S MAKEN EN HIER POSTEN HE ALS JE HEM HEBT!!!! ben wel nieuwschierig :kewlpics

gr.Paul

@Dafkes24 wrote:let op de motorkap of hij daar blaasjes vormt. Is geen roest, maar je ergert je zeker eraan.

Ik heb ook en 3.0l V6 uit 97 maar vind dat dat ik best veel opties heb op de electrische klapraampjes achter en de electrische schuifdeuren na.

mijn opties:

elec. ramen voor

elec. spiegels

elec. schuif/kanteldakje

elec. stoelen voor

cruise controle

hoogte verstelbaar stuur

automatische niveau regeling achteras

airco

notenhout afwerking

cdr500 met stuurbediening

cv met ab

en misschien ben ik nog wat vergeten maarja...persoonlijk vind ik dit genoeg

het enige wat ik nog wil is mistlampen voor en donkere achterraampen en donkere koplampen,bull bar en side bars,18" lm velgen en 3,5 cm zakken

bij aankoop heb ik alle rekeningen vanaf 2003 mee gekregen van het onderhoud en reparatie verleden van de auto.

Mijne heeft nu 286***km op de klok en rijd nog als een zonnetje dus met goed onderhoud is de km stand geen probleem.

Ik wens je dan ook veel rijplezier (met 201pk moet dat wel lukken:P) en veilige km's

WEL EVEN FOTO'S MAKEN EN HIER POSTEN HE ALS JE HEM HEBT!!!! ben wel nieuwschierig :kewlpics

gr.Paul

Terug
Naar boven