skyline643
Lid
Bij deze ook maar eens mijn 'verbouw' project voorstellen. Na enkele jaren met Peugeot en Citroën gereden te hebben, begin dit jaar een Astra H break aangeschaft en ik heb er nog geen moment spijt van gehad!
Een Astra H break van 2009, bij aankoop net geen 4 jaar oud:
Dit zijn de opties:
- 1.7 CDTI 125pk
- 56 000km bij aankoop
- Technical grey
- OPC Line Pack
- Halflederen interieur
- Pianoblack dashboard
- Navigatie
- Parkeersensoren achteraan
- Afneembare trekhaak
- Getinte ramen
- Chrome pack (dakrails en ramen)
- Automatische verwarming
- En nog enkele zaken...
Bij aankoop de wagen meteen voorzien van een Weitec schroefkit. Helaas zijn er problemen met de achterste dempers. De rechter schokdemper is ondertussen al vervangen en de linkerkant volgt. De rubbers van de bevestiging zijn afgesleten waardoor de bevestiging telkens los schiet. De nieuwe demper is anders gebouwd (steviger), het moet zijn dat ze dit bij Weitec ook al gezien hebben...
Chroom nummerplaathouder aan de voorzijde en achterzijde voorzien en ook de letters achteraan van de chrome strip verwijderd. En een kortere antenne geplaatst:
Interieur:
Happy light show module geplaatst en volgende functies geactiveerd:
- OPC scan (de bekende needle sweep als bij Audi)
- Speedlock
- Coming home/leaving home (vooraan standlichten, grootlichten en mistlichten; achteraan de pinkers; en ook de pinkers aan de zijkant)
- Thief protection simulation
LED's in het interieur geplaatst:
Xenon look lampen van GP thunder aan de voorzijde (standlichten, mistlichten, grootlichten, verstralers):
LED knipperlichten achteraan (voorzijde volgt nog) en nummerplaatverlichting:
OPC stuurnaaf kapje en OPC-line emblemen voor de hoofdsteunen:
UHP4 module aangeschaft en geplaatst, helaas kan de Opel garage die niet actief krijgen...? De shark antenne heb ik uiteindelijk niet geplaatst gezien ik een antennevoet heb voor radio, navi en telefoon.
Dit is het ondertussen zo wat. Er is momenteel nog pianoblack folie onderweg om de zilveren interieurlijsten ook mee te overtrekken. Dan is alles mooi blinkend zwart
Ondertussen heb ik ook een setje mooie 18" velgen op de kop kunnen tikken, die zullen geplaatst worden samen met de nieuwe linker achter schokdemper.
Er zal nog een en ander aangepast worden, maar ik wil de wagen een echte OEM-look geven. Alles moet zo origineel mogelijk lijken.
Wat volgt nog:
- 18" Velgen (welke dat zijn hou ik nog even geheim)
- Interieurdelen met zwarte folie overtrekken
- Remklauwen blauw spuiten (in OPC-blauw)
- UHP4 geactiveerd krijgen...
- Irmscher armsteun (momenteel niet meer verkrijgbaar...)
- OPC knipperlichtomlijstingen
- Chrome of chrome effect spiegelkappen (ben ik nog niet over uit)
- OPC tapijten
- OPC sportpedalen
- Heel misschien een OPC voorbumper en grille of de huidige voorlip herspuiten (steenslag en ook enkele krassen)
- Links/rechts uitlaat, enkele ovale demper aan elke kant
- Krasjes wegwerken
- Klein OPC-line logo op de kofferklep? Al vind ik de cleane strip wel iets hebben!
Een Astra H break van 2009, bij aankoop net geen 4 jaar oud:
Dit zijn de opties:
- 1.7 CDTI 125pk
- 56 000km bij aankoop
- Technical grey
- OPC Line Pack
- Halflederen interieur
- Pianoblack dashboard
- Navigatie
- Parkeersensoren achteraan
- Afneembare trekhaak
- Getinte ramen
- Chrome pack (dakrails en ramen)
- Automatische verwarming
- En nog enkele zaken...
Bij aankoop de wagen meteen voorzien van een Weitec schroefkit. Helaas zijn er problemen met de achterste dempers. De rechter schokdemper is ondertussen al vervangen en de linkerkant volgt. De rubbers van de bevestiging zijn afgesleten waardoor de bevestiging telkens los schiet. De nieuwe demper is anders gebouwd (steviger), het moet zijn dat ze dit bij Weitec ook al gezien hebben...
Chroom nummerplaathouder aan de voorzijde en achterzijde voorzien en ook de letters achteraan van de chrome strip verwijderd. En een kortere antenne geplaatst:
Interieur:
Happy light show module geplaatst en volgende functies geactiveerd:
- OPC scan (de bekende needle sweep als bij Audi)
- Speedlock
- Coming home/leaving home (vooraan standlichten, grootlichten en mistlichten; achteraan de pinkers; en ook de pinkers aan de zijkant)
- Thief protection simulation
LED's in het interieur geplaatst:
Xenon look lampen van GP thunder aan de voorzijde (standlichten, mistlichten, grootlichten, verstralers):
LED knipperlichten achteraan (voorzijde volgt nog) en nummerplaatverlichting:
OPC stuurnaaf kapje en OPC-line emblemen voor de hoofdsteunen:
UHP4 module aangeschaft en geplaatst, helaas kan de Opel garage die niet actief krijgen...? De shark antenne heb ik uiteindelijk niet geplaatst gezien ik een antennevoet heb voor radio, navi en telefoon.
Dit is het ondertussen zo wat. Er is momenteel nog pianoblack folie onderweg om de zilveren interieurlijsten ook mee te overtrekken. Dan is alles mooi blinkend zwart
Er zal nog een en ander aangepast worden, maar ik wil de wagen een echte OEM-look geven. Alles moet zo origineel mogelijk lijken.
Wat volgt nog:
- 18" Velgen (welke dat zijn hou ik nog even geheim)
- Interieurdelen met zwarte folie overtrekken
- Remklauwen blauw spuiten (in OPC-blauw)
- UHP4 geactiveerd krijgen...
- Irmscher armsteun (momenteel niet meer verkrijgbaar...)
- OPC knipperlichtomlijstingen
- Chrome of chrome effect spiegelkappen (ben ik nog niet over uit)
- OPC tapijten
- OPC sportpedalen
- Heel misschien een OPC voorbumper en grille of de huidige voorlip herspuiten (steenslag en ook enkele krassen)
- Links/rechts uitlaat, enkele ovale demper aan elke kant
- Krasjes wegwerken
- Klein OPC-line logo op de kofferklep? Al vind ik de cleane strip wel iets hebben!