• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

slang kadett e automaat

Blackbull

Post weinig
Hallo iedereen. Mijn kadett e automaat geeft sinds kort een motorstoring aan als ik van de snelweg afkom en vaart ga minderen. Nu ben ik vandaag gaan kijken en ik zie dat een slang die vanuit de bak komt los ligt. Ik zie zo geen punt waar ik deze op vast kan maken. Hij zit dus bovenop de bak nog vast en hij loopt langs het koelvloeistof potje en ligt daar los. Het is ook een aardig lange slang en kan hem tot het parafaan uitstrekken. Iemand enig idee? Alvast bedankt

Volgens mij is dat de ontluchting van de automaatbak , deze hoort daar (los) te liggen

Wat betreft de storing zou ik haar ff uitlezen dan weet je wat er aan de hand is

oké bedankt, ik had eigenlijk gehoopt dat het met elkaar te maken had maar helaas, dan zal ik hem uit moeten laten lezen. Erg jammer dat je daar bij de dealer tegenwoordig 40 euro voor betaald:(

Terug
Naar boven