• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slangen op maat?

Maartuh

Post vaak
Heeft iemand hier ervaring met rubberen of siliconen slangen custom laten maken?

Bijvoorbeeld dat je een kachelslang laat maken met aftakkingen op plaatsen die je aangeeft?

Zijn er bedrijven die dit niet al te duur kunnen doen, en hoe gaat zoiets in zijn werk?

Als er setjes zijn om zelf te maken zou ook al mooi zijn maar daar kwam ik ook nog niks van tegen

Ik weet dat je bochtjes kunt kopen en dan zelf zoiets kan samen stellen maar het lijkt me mooier om iets uit 1 stuk te hebben

(het is een beetje krap allemaal)

Hee dat is wel interessant. hopen dat hij hier reageerd dan.

Anders wordt het fabriceren met losse bochten etc.

Op zich ook een mogelijkheid maar dat is weer minder mooi he, en meer kans op lekken met al die koppelingen die je ertussen moet zetten.

Ik wil de boel eens netjes maken, en mijn slangen zijn wel aan vervanging toe.

De kachelradiator heb ik er nou tussenuit maar die wil ik weer aan sluiten doormiddel van een kachelkraantje van een c kadett. Dit keer met een bypass zodat als kraantje dichtgezet wordt hij wel stroming houdt, maar dan heb je dus al een t-stuk nodig.

kwam al wel dit adres tegen:

http://www.ml-cartech.nl/c-1434880/alle-maten-slangen/" onclick="window.open(this.href);return false;

daar zijn ze volgens mij wel mooi geprijst en zoals het eruit ziet lijkt het alsof zwart standaard is (want ik wil geen kleurenkermis)

als je hem even een u2u stuurt weet je zeker dat ie het leest ;) ik vergeet ook zo vaak topics terug te zoeken als ik ergens gereageerd heb ;)

Terug
Naar boven