• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slecht lopen van motor

Dat heb ik nog niet geprobeerd, maar ga morgen eerst werken gelukkig halve dag en dan maar eens kijken als ik terug ben. Weet jij toevallig of dit probleem ook aan de EGR klep kan liggeN?? En waar deze te vinden is

Nee, EGR veroorzaakt geen blauwe rook of benzine lucht...

Bij mij zat de EGR aan de kant van de injectie(is moeilijk uit te leggen heb geen foto ervan), die heb ik toen afgedopt met zon pakking van de Opel garage maar hielp niks

Nee, EGR veroorzaakt geen blauwe rook of benzine lucht...

Bij mij zat de EGR aan de kant van de injectie(is moeilijk uit te leggen heb geen foto ervan), die heb ik toen afgedopt met zon pakking van de Opel garage maar hielp niks

Ik denk eerder aan EGR problemen bij deze motoren, probeer de EGR is gangbaar te maken of af te doppen.

Willem

Ik denk eerder aan EGR problemen bij deze motoren, probeer de EGR is gangbaar te maken of af te doppen.

Willem

Als ik eens wist waar die zat, ik kan hem echt niet vinden bij mijn auto. Ben tot nu toe nog altijd aan sleuten kom net van de auto vandaan

Als ik eens wist waar die zat, ik kan hem echt niet vinden bij mijn auto. Ben tot nu toe nog altijd aan sleuten kom net van de auto vandaan

zit achterop de motor, naast de gasklep op een bijna onmogenlijke plaats.

Om daar bij te komen moet je de bovenhelft van het inlaat verwijderen, gasklep verwijderen, en dan kan je er een beetje bij.

Willem

zit achterop de motor, naast de gasklep op een bijna onmogenlijke plaats.

Om daar bij te komen moet je de bovenhelft van het inlaat verwijderen, gasklep verwijderen, en dan kan je er een beetje bij.

Willem

omg, ik ben op dat gebied niet echt een sleutelaar. Kan veel zelf maar hier wil ik niet aan beginnen, heb ik weinig verstand van als het inlaatspruitstuk en gasklep erbij komen!!! Wat nu te doen??

omg, ik ben op dat gebied niet echt een sleutelaar. Kan veel zelf maar hier wil ik niet aan beginnen, heb ik weinig verstand van als het inlaatspruitstuk en gasklep erbij komen!!! Wat nu te doen??

je kan iemand zoeken die wil sleutelen voor je, hier op het forum, vaak voor mooie prijsjes of naar een garage en daar je portomonee leeg kletteren.

Willem

je kan iemand zoeken die wil sleutelen voor je, hier op het forum, vaak voor mooie prijsjes of naar een garage en daar je portomonee leeg kletteren.

Willem

Terug
Naar boven