• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO&#03

Sterkte ermee:o echt zonde dit:cry

Als ze dit bij mijn manta zouden doen, Zou die gene echt moeten onderduiken;)

Veel suc6 met het opbouwen van deze Kadett

ongelovelijk wat mensen toch tegenwoordig toch uitspoken

onze opel gt hadden ze rondom diep bekrast en 4 lekke banden gewoon jalours of een hekel aan de eigenaar van de auto

ik weet niet of het wat voor je is maar heb nog een kale rolbare kadett e cabrio staan

met uitgeklopte spatborden achter

mag je zo gratis ophalen uit hoogezand

en alleen die van de uitgebrande kadett turbo

gr kabouter

ongelovelijk wat mensen toch tegenwoordig toch uitspoken

onze opel gt hadden ze rondom diep bekrast en 4 lekke banden gewoon jalours of een hekel aan de eigenaar van de auto

ik weet niet of het wat voor je is maar heb nog een kale rolbare kadett e cabrio staan

met uitgeklopte spatborden achter

mag je zo gratis ophalen uit hoogezand

en alleen die van de uitgebrande kadett turbo

gr kabouter

Andreas.Berger als ik zo kijk was die astra toch volgens mij best nog te redden?

nieuwe wielen er op en dan het interieur dan was ie toch weer aardig netjes toch?

Andreas.Berger als ik zo kijk was die astra toch volgens mij best nog te redden?

nieuwe wielen er op en dan het interieur dan was ie toch weer aardig netjes toch?

[rquote=1913698&tid=146042&author=soepkiepe]Andreas.Berger als ik zo kijk was die astra toch volgens mij best nog te redden?

[/rquote]

Ja normaal wel. Maar als je een hele week met je verzekering en iedereen wat ermee te maken heeft aan het bellen bent om je auto terug naar heerlen te krijgen en het op het laatste nog mis gaat (overal gezegd dat er geen wielen meer onderzaten en nog dat ze je bellen ja we kunnen hem niet vervoeren want er zitten geen wielen onder) en daarnaast we hebben alleen op de laatste dag ff 2 fotos gezien echt 2 kleine minifotos waar je bijna niets op zag, en na dat gezeik moesten we hem naar de sloop laten gaan (wat ineens wel binnen 2 uur lukt) en daarnaast was het te emotioneel voor mn schoonvader waar hij dan op de oprit moest komen die kon dat niet aan. Verder hebben we wel nog gehoord dat hij naderhand nog een keer is terug gehaald voor sporenonderzoek wnat hij mocht eigenlijk nog niet eens weg bij het bergingsbedrijf dus zat je dan weer dat je hem terug naar nijmegen en dan weeer terug naar heerlen als ze eindelijk klaar waren. En er zijn meer dingen mee gebeurd dan ons is verteld waar we naderhand achter zijn gekomen. Een ramkraak (prima heeft hij mooi overleeft) maar een afrekening in je kofferbak daarmee rondrijden is niet echt een prettig gevoel.

[rquote=1913698&tid=146042&author=soepkiepe]Andreas.Berger als ik zo kijk was die astra toch volgens mij best nog te redden?

[/rquote]

Ja normaal wel. Maar als je een hele week met je verzekering en iedereen wat ermee te maken heeft aan het bellen bent om je auto terug naar heerlen te krijgen en het op het laatste nog mis gaat (overal gezegd dat er geen wielen meer onderzaten en nog dat ze je bellen ja we kunnen hem niet vervoeren want er zitten geen wielen onder) en daarnaast we hebben alleen op de laatste dag ff 2 fotos gezien echt 2 kleine minifotos waar je bijna niets op zag, en na dat gezeik moesten we hem naar de sloop laten gaan (wat ineens wel binnen 2 uur lukt) en daarnaast was het te emotioneel voor mn schoonvader waar hij dan op de oprit moest komen die kon dat niet aan. Verder hebben we wel nog gehoord dat hij naderhand nog een keer is terug gehaald voor sporenonderzoek wnat hij mocht eigenlijk nog niet eens weg bij het bergingsbedrijf dus zat je dan weer dat je hem terug naar nijmegen en dan weeer terug naar heerlen als ze eindelijk klaar waren. En er zijn meer dingen mee gebeurd dan ons is verteld waar we naderhand achter zijn gekomen. Een ramkraak (prima heeft hij mooi overleeft) maar een afrekening in je kofferbak daarmee rondrijden is niet echt een prettig gevoel.

beter als mijn cabrio,maar die mag je nog steeds zo ophalen als je zo willen

suc6 ,met de verkoop

ps ik kan redelijk duits

wat wil je weten

gr kabouter

beter als mijn cabrio,maar die mag je nog steeds zo ophalen als je zo willen

suc6 ,met de verkoop

ps ik kan redelijk duits

wat wil je weten

gr kabouter

hey alain , echt klote van de turbo man .

ik kan ook wel redelijk duits , dus zeg het maar

ik heb laatst een lenner breedbouw kadett uit duistland gehaald ....

deze mag je ook wel overnemen hoor , belasting vrij , zit wel werk aan maar dan heb je wel wat

deze type breedbouw is zeldzaam

edit : je weet trouwens wel de de zwarte in Tschechische Republik

staat? 1092km rijden ?

ik zou het niet aandurven daar helemaal heen te rijden , je weet nooit wat er gebeurd ..

en die blauwe is 547km rijden dat is nog wel te doen :thumbup

hey alain , echt klote van de turbo man .

ik kan ook wel redelijk duits , dus zeg het maar

ik heb laatst een lenner breedbouw kadett uit duistland gehaald ....

deze mag je ook wel overnemen hoor , belasting vrij , zit wel werk aan maar dan heb je wel wat

deze type breedbouw is zeldzaam

edit : je weet trouwens wel de de zwarte in Tschechische Republik

staat? 1092km rijden ?

ik zou het niet aandurven daar helemaal heen te rijden , je weet nooit wat er gebeurd ..

en die blauwe is 547km rijden dat is nog wel te doen :thumbup

Terug
Naar boven