• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO&#03

maar me is er geblust?

is er geblust?

hoe heel je die wond? opnieuw opbouwen?

ik wil wel helpen, vond het altijd een bijzondere verschijning op de meeting,

kadett turbo als daily en dan ook nog als gezinsauto gebruiken!

maar me is er geblust?

is er geblust?

hoe heel je die wond? opnieuw opbouwen?

ik wil wel helpen, vond het altijd een bijzondere verschijning op de meeting,

kadett turbo als daily en dan ook nog als gezinsauto gebruiken!

[rquote=1910263&tid=146042&author=Vinci][rquote=1910248&tid=146042&author=mark].... ben benieuwd of de politie hier iets aan gaat doen:thumbdown:thumbdown[/rquote]

Wat denk je zelf?:hmmz

[rquote=1910144&tid=146042&author=Gsifreak]

Maar me broer weet bijna 100% zker wie het heeft gedaan, dat is wat ik heb mee gekregen..

maar hij heeft ook al aangifte gedaan bij de politie..

het is gewoon te triest voor woorden.[/rquote]

Weet hij ook wat het motief is dan?? Toch een buurtzeikerd dus?[/rquote]

Ik heb het verhaal van me broer mee gekregen en het ging niet om buurt gezeik...

maar goed politie gaat het onderzoeken..

sebas dank je wel voor je steun,

Trouwens iedereen bedankt voor jullie steun, dat kan me broer hard gebruiken.

zijn zoontje is helemaal kapot in tranen geslagen nu zijn lievelings gsi turbo er niet meer is.

[rquote=1910263&tid=146042&author=Vinci][rquote=1910248&tid=146042&author=mark].... ben benieuwd of de politie hier iets aan gaat doen:thumbdown:thumbdown[/rquote]

Wat denk je zelf?:hmmz

[rquote=1910144&tid=146042&author=Gsifreak]

Maar me broer weet bijna 100% zker wie het heeft gedaan, dat is wat ik heb mee gekregen..

maar hij heeft ook al aangifte gedaan bij de politie..

het is gewoon te triest voor woorden.[/rquote]

Weet hij ook wat het motief is dan?? Toch een buurtzeikerd dus?[/rquote]

Ik heb het verhaal van me broer mee gekregen en het ging niet om buurt gezeik...

maar goed politie gaat het onderzoeken..

sebas dank je wel voor je steun,

Trouwens iedereen bedankt voor jullie steun, dat kan me broer hard gebruiken.

zijn zoontje is helemaal kapot in tranen geslagen nu zijn lievelings gsi turbo er niet meer is.

pfffffffffff jongens,jongens,wat bruut!!!!!!!!!!Dit is ongelooflijk.Zo zonde van de auto.En waarom??????????Niemand die daar een concreet antwoord op kan geven.

Vreselijk en ik wens de eigenaar sterkte,want ik weet wat het is om je hart en ziel in een auto te stoppen.

gr Marcel.

pfffffffffff jongens,jongens,wat bruut!!!!!!!!!!Dit is ongelooflijk.Zo zonde van de auto.En waarom??????????Niemand die daar een concreet antwoord op kan geven.

Vreselijk en ik wens de eigenaar sterkte,want ik weet wat het is om je hart en ziel in een auto te stoppen.

gr Marcel.

kansloze mensen die zoiets doen, laat die lui zelf maar afbranden!!:fy1

maar al zal het iemand in de buurt geweest zijn die het heeft gedaan omdat die gsi altijd te snel reed of wat dan ook.. die auto kan er geen reet aan doen. dan moet ie de bestuurder pakken, die heb dan een te zware voet, ik vind dat wel zo kansloos om zoiets te doen, als iemand dat bij mijn auto zal flikken en ik weet wie het is kan hij verwachten dat hij zelf ook in de brand kan vliegen:fy1

kansloze mensen die zoiets doen, laat die lui zelf maar afbranden!!:fy1

maar al zal het iemand in de buurt geweest zijn die het heeft gedaan omdat die gsi altijd te snel reed of wat dan ook.. die auto kan er geen reet aan doen. dan moet ie de bestuurder pakken, die heb dan een te zware voet, ik vind dat wel zo kansloos om zoiets te doen, als iemand dat bij mijn auto zal flikken en ik weet wie het is kan hij verwachten dat hij zelf ook in de brand kan vliegen:fy1

eeuwig zonde van de dett

zoon iemand moeten ze vastbinden en dan van af de benen in de fik zetten en langzaam laten afvikken... zal diegene het nooit meer doen...

heel veel succes en sterkte verder.

BPR

eeuwig zonde van de dett

zoon iemand moeten ze vastbinden en dan van af de benen in de fik zetten en langzaam laten afvikken... zal diegene het nooit meer doen...

heel veel succes en sterkte verder.

BPR

Zulke lui konden van mij aan het LPG.

En dat nog in Leeuwarden !!

Ik wil de familie heel veel sterkte wensen met dit verlies....

Tja, het is toch zo. Aan die auto is met ziel en zaligheid en met veel liefde gewerkt en nu is het weg !!

Groet, Rik (vanuit Noord-Friesland)

Terug
Naar boven