Dylan Kobussen
Lid
Hallo mijn (hopelijke) helden
Ik heb sinds kort een corsa D echter heb ik wat problemen met de ingebouwde JVC KW R920bt.
- De radio ontvangst is SUPER slecht.
- De radio blijft aan wanneer de auto uit gaat.
- De knoppen op het stuur werken niet met deze radio.
Probleem 1:
De antenne van de auto is vervangen i.v.m. het plaatsen van een spoiler.
huidige situatie:
Oude antenne :
Kan ik iets veranderden zodat mijn radio ontvangst beter word? zonder mijn hele hemel open te halen en een andere ontvanger te plaatsen? Op dit moment is het voor mij geen eens mogelijk om bijvoorbeeld Slam FM te ontvangen.
Probleem 2: De radio blijft aan staan bij uitschakelen auto(waarschijnlijk verkeerd aangesloten op constant stroom?)
Probleem 3:
De vorige eigenaar heeft een nieuw stuur geplaatst in deze corsa met stuurwielbediening. Op de JVC radio zit een aansluiting voor stuurwielbediening:
Hoe kan ik dit op elkaar aansluiten zodat het werkt? Moet ik een verloopstukje er tussen plaatsen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleempjes!
Met vriendelijke groet,
Cobazn
Ik heb sinds kort een corsa D echter heb ik wat problemen met de ingebouwde JVC KW R920bt.
- De radio ontvangst is SUPER slecht.
- De radio blijft aan wanneer de auto uit gaat.
- De knoppen op het stuur werken niet met deze radio.
Probleem 1:
De antenne van de auto is vervangen i.v.m. het plaatsen van een spoiler.
huidige situatie:
Oude antenne :
Kan ik iets veranderden zodat mijn radio ontvangst beter word? zonder mijn hele hemel open te halen en een andere ontvanger te plaatsen? Op dit moment is het voor mij geen eens mogelijk om bijvoorbeeld Slam FM te ontvangen.
Probleem 2: De radio blijft aan staan bij uitschakelen auto(waarschijnlijk verkeerd aangesloten op constant stroom?)
Probleem 3:
De vorige eigenaar heeft een nieuw stuur geplaatst in deze corsa met stuurwielbediening. Op de JVC radio zit een aansluiting voor stuurwielbediening:
Hoe kan ik dit op elkaar aansluiten zodat het werkt? Moet ik een verloopstukje er tussen plaatsen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleempjes!
Met vriendelijke groet,
Cobazn