• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

slecht starten 19 cdti

Goedeavond

Als ik mijn auto stationair laat draaien zet hem dan af wil ik hem later weer starten duurt het heel

Lang voor hij aanslaat bij gelijk uit zetten start hij direct

Wat kan dit zijn vindt het knap irritant

Gr leo

Ja dat wel maar het als ik langzaam gereden heb of stationair gedraaid heeft en dan weg zet een paar

Uur daarna wil starten hij slecht start dus dan is de motor koud

klinkt misschien vergezocht...maar zou mischien je retourleiding lek zijn.heb dit jaren geleden ook gehad met een vectra b1 2.0 dti. als hij te lang te lang stil staat,verdwijnt druk van het brandstofsysteem.koud slecht starten,maar warm gewoon perfect .

Probleem al opgelost? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem met mijn 120 pk Vectra uit 2009. 250k op de teller.

Ik zit ook nog met die ellende! Iemand die ons kan helpen????

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

wat ik wel eens meegemaakt heb is dat de spie binnenin het krukas tandwiel gebroken was ( auto startte ook slecht ) maar reed verder goed

@stiggel wrote:Ik zit ook nog met die ellende! Iemand die ons kan helpen????

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

defecte gloeikaars ?

Bij uitlezen kwamen er geen foutmeldingen naar voren ("helaas").

Kan het dan nog steeds mijn sensor zijn??? Krukassensor is toch de sensor die bedoeld wordt hé...?

STiGGEL

zit dacht ik ook een terugslagklep in zodat idd met vacuum je diesel nietteurg valt.. als er lucht in zit wil je diesel langer nodig hebben om te starten

vacuum slang los halen en als iemand de motor start voelen of de slang zuigt...

weet allene niet of je de pomp handmatig uit kan zetten of deze niet werkt op dat moment...

Terug
Naar boven