• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slechte Opel grandland X

[quote quote=18459969]

jopsa wrote:
ik vrees dat er meer op je kan afkomen
En de uitspraak van de rechter was?[/quote]

Dat hij het nog eens uitstelde tot 6 september (echt wel hoor) :wacko:

[quote quote=18470517]Het Franse gebakje staat voor 5e keer in noodloop, weer motorstoring, ben in staat om bij de sloop van deze rampenbak een pakketje te laten maken en hem bij Opel op hoofdkantoor te laten afleveren op een pallet. Hij staat bij mij echt op stip op 1 als het gaat om miskopen, en voor dat geld ![/quote]

Dan zijn al 2 pakketjes die Opel mag verwachten..... En ik weet net wat jij voelt, zo voel ik me ook....

Nog een meldingetje (als het mag....) Ook nu opnieuw de airco die het laat afweten..... Heel warme temperaturen gisteren (boven de 30 gr) maar de airco blies vrolijk warme lucht. Naargelang het rijden veranderde er niks aan dit gegeven. De warme lucht bleef komen..... Dit hadden we al enkele keren voor, ook bij iets minder hoge temperaturen. Ook de zetelkoeling doet nog steeds geen fluit.... Wie zou dit niet ergerlijk vinden bij temperaturen van 30 graden en meer ? Iemand die de reden hiervan weet of eventueel een oplossing ?? Dat zou me echt wel plezieren.

Er zijn denk ik meerdere dingen die een rol spelen bij het e.e.a.

- als www user zal je op enig moment waarde of geen waarde toekennen aan een onderzoek. Daar begint het een beetje mee. Als je geen vertrouwen hebt in de testers dan houdt het allemaal op en kun je de resultaten ook net zo goed naast je neerleggen.

- Wat 'slechte' auto's betreft; elk merk / type heeft in de produktie wel rotte appels in de mand. Het gaat helaas om cijfertjes. Als je 25.000 auto's hebt verkocht en 25 ervan behoren tot de categorie superberoerd, dan heb je het over 'slechts' 0,1 procent. Waar gaat dan over ? (tenzij je behoort tot die 0,1%)

Kleine correctie als het mag, uit de mond van de OPEL / PSA medewerker : 1 op de 100 geproduceerde wagens is niet ok (rijp voor de container). Niet 0,1% maar 1% dus Mocht ik nu beticht worden van liegen dan liegt de de opel-deskundige mij ook voor.....

En..... je moet maar tot die die 1% behoren........ dat maakt je niet vrolijk.

de oplossing ligt voor het rapen...... wagen inruilen voor een identieke. maar de opel heren moeten eerst eens willen aanvaarden dat er ook iets aan een wagen van een klant kan schorten. Met een "haperende wagen" binnen hun eigen wagenpark is er geen probleem. Directe eliminatie...... Met een probleemwagen bij een klant mag de klant zich precies verongelukken. 2 problemen geëlimineerd dan. Een ontevreden klant en een probleemwagen....

Terug
Naar boven