• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slechtste Chauffeur van Nederland

Zo gek is dat niet hoor, dat is altijd als je auto total loss wordt verklaard.

Ze noemen het terugkopen, dat is het niet echt. Je kunt namelijk of het volledige verzekeringsgeld opstrijken, maar dan word je auto eigendom van de verzekeringsmaatschappij. Of je haalt de waarde van het wrak van het verzekeringsgeld af, ontvangt de restsom en houd je auto. Dat laatste wordt in de praktijk 'terugkopen' genoemd.

@astraTD wrote:@Oenatje wrote:en dan... gelijk maar iemand op zijn gezicht meppen.

triest

Slecht geslapen?

nee hoor.

vind het erg triest als mensen reageren in de trand van mishandeling, slaan etc.

internet warriors zijn het.

@astraTD wrote:@Oenatje wrote:en dan... gelijk maar iemand op zijn gezicht meppen.

triest

Slecht geslapen?

nee hoor.

vind het erg triest als mensen reageren in de trand van mishandeling, slaan etc.

@Oenatje wrote:de beste stuurlui.....

stelletje niet brokkenmakers hier...

jullie zijn allemaal de beste chauffeurs waar het nooit misgaat

lekker stoer roepen van slet hier en tikken uitdelen daar vanachter je pc.

ja, lekker volwassen praat

Joh, goed autorijden is best een kunst en ik vind dat ze best nog veeeeel critischer mogen zijn wie er op de weg toegelaten mag worden en wie niet. Vroeger had ook niet iedereen een auto en een rijbewijs. Al die idioten op de weg mogen er best wat minder worden!

Pleit voor naast een no claim ook voor een no damage regeling!!

@Oenatje wrote:de beste stuurlui.....

stelletje niet brokkenmakers hier...

jullie zijn allemaal de beste chauffeurs waar het nooit misgaat

lekker stoer roepen van slet hier en tikken uitdelen daar vanachter je pc.

ja, lekker volwassen praat

Joh, goed autorijden is best een kunst en ik vind dat ze best nog veeeeel critischer mogen zijn wie er op de weg toegelaten mag worden en wie niet. Vroeger had ook niet iedereen een auto en een rijbewijs. Al die idioten op de weg mogen er best wat minder worden!

Pleit voor naast een no claim ook voor een no damage regeling!!

sommige mensen horen gewoon niet mee te doen aan het verkeer, of het nou komt omdat ze motorisch gehandicapt zijn zoals blonde bimbo's of dement zijn als de oude vandagen.

er zijn goeie redenen waarom er een OV bestaat.. als je niet zelfverzekerd en bang voor je auto achter een stuur zit zal je ook tig keer sneller brokken maken.

sommige mensen horen gewoon niet mee te doen aan het verkeer, of het nou komt omdat ze motorisch gehandicapt zijn zoals blonde bimbo's of dement zijn als de oude vandagen.

er zijn goeie redenen waarom er een OV bestaat.. als je niet zelfverzekerd en bang voor je auto achter een stuur zit zal je ook tig keer sneller brokken maken.

@dion87 wrote:sommige mensen horen gewoon niet mee te doen aan het verkeer, of het nou komt omdat ze motorisch gehandicapt zijn zoals blonde bimbo's of dement zijn als de oude vandagen.

Ja, als je bang bent achter het stuur ga dan niet rijden maar neem weer rijlessen...

@dion87 wrote:sommige mensen horen gewoon niet mee te doen aan het verkeer, of het nou komt omdat ze motorisch gehandicapt zijn zoals blonde bimbo's of dement zijn als de oude vandagen.

Ja, als je bang bent achter het stuur ga dan niet rijden maar neem weer rijlessen...

@jeroenk wrote:@dion87 wrote:sommige mensen horen gewoon niet mee te doen aan het verkeer, of het nou komt omdat ze motorisch gehandicapt zijn zoals blonde bimbo's of dement zijn als de oude vandagen.

sommige kunnen zoveel lessen als ze willen, maar niet iedereen is gemaakt om te kunnen auto rijden.

@jeroenk wrote:@dion87 wrote:sommige mensen horen gewoon niet mee te doen aan het verkeer, of het nou komt omdat ze motorisch gehandicapt zijn zoals blonde bimbo's of dement zijn als de oude vandagen.

sommige kunnen zoveel lessen als ze willen, maar niet iedereen is gemaakt om te kunnen auto rijden.

@Oenatje wrote:@astraTD wrote:@Oenatje wrote:en dan... gelijk maar iemand op zijn gezicht meppen.

triest

Slecht geslapen?

nee hoor.

Jongen, ik heb geen strafblad voor zweetvoeten :vertag

als iemand mijn auto expres total rijd krijgt ie ze

en dat wijf reed 2x de toegestane maximum snelheid dus is het niet meer per ongeluk te noemen of wel???

geloof je het niet rijd dan maar eens met 60 tegen mn auto aan dan (woonerf)

denk dat je ook een aantal hele boze buurtbewoners rond je hebt en tilburg noord niet uitkomt.....

Maar als ik je dus goed begrijp vind jij het prima als zo'n domme doos je auto sloopt?

Dan kan ik je niet echt een opel liefhebber noemen

@Oenatje wrote:@astraTD wrote:@Oenatje wrote:en dan... gelijk maar iemand op zijn gezicht meppen.

triest

Slecht geslapen?

nee hoor.

en dat wijf reed 2x de toegestane maximum snelheid dus is het niet meer per ongeluk te noemen of wel???

denk dat je ook een aantal hele boze buurtbewoners rond je hebt en tilburg noord niet uitkomt.....

Maar als ik je dus goed begrijp vind jij het prima als zo'n domme doos je auto sloopt?

@trashmetal wrote:@Oenatje wrote:@astraTD wrote:@Oenatje wrote:en dan... gelijk maar iemand op zijn gezicht meppen.

triest

Slecht geslapen?

nee hoor.

je hoort te krijgen wat je verdient, in dit geval is een klap wel op z'n plaats

@trashmetal wrote:@Oenatje wrote:@astraTD wrote:@Oenatje wrote:en dan... gelijk maar iemand op zijn gezicht meppen.

triest

Slecht geslapen?

nee hoor.

je hoort te krijgen wat je verdient, in dit geval is een klap wel op z'n plaats

Die wijf spoort echt niet zoiezo met 60 over een weg van 30 rijden zonde 13 jaar wek dat er in zat naar de klote. Ben het met Trashmetal eens kom op deze mensen verdienen geen rijbewijs 2 x het toegestande sneheid. Je scheurt toch niet met 60 door en woonerf belaggelijk :puke

@ Goosseens Bjorn je kan de uitzending terugkijken op de website van Nederland 1.

Die wijf spoort echt niet zoiezo met 60 over een weg van 30 rijden zonde 13 jaar wek dat er in zat naar de klote. Ben het met Trashmetal eens kom op deze mensen verdienen geen rijbewijs 2 x het toegestande sneheid. Je scheurt toch niet met 60 door en woonerf belaggelijk :puke

@ Goosseens Bjorn je kan de uitzending terugkijken op de website van Nederland 1.

Terug
Naar boven