• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slechtste Chauffeur van Nederland

Ik snap trouwens ook niet dat men zo met hun bakkes op tv willen komen.

1 Verzekeringen willen je niet meer

2 Als ik een werkgever was vond ik dit een hele goede reden voor ontslag.

Jij kan voor de kosten opdraaien als zon persoon door dommigheid in ziektewet beland of auto van zaak.

3. Politie kijkt ook mee :vertag

Ik snap trouwens ook niet dat men zo met hun bakkes op tv willen komen.

1 Verzekeringen willen je niet meer

2 Als ik een werkgever was vond ik dit een hele goede reden voor ontslag.

Jij kan voor de kosten opdraaien als zon persoon door dommigheid in ziektewet beland of auto van zaak.

3. Politie kijkt ook mee :vertag

Die meid is echt lelijk hoor, die vriendin is wel mooi met die krullen, toch blijft mijn vriendin het mooste dan deze twee. En trouwens als dit bij mij zou gebeuren had ik haar wel een paar klappen uitgedeeld. Vrouwen sla je niet maar zulke achterbakse trutjes hebben een aantal klappen nodig. Je gaat toch niet met hakken van 10cm minimaal autorijden :wtf

Die meid is echt lelijk hoor, die vriendin is wel mooi met die krullen, toch blijft mijn vriendin het mooste dan deze twee. En trouwens als dit bij mij zou gebeuren had ik haar wel een paar klappen uitgedeeld. Vrouwen sla je niet maar zulke achterbakse trutjes hebben een aantal klappen nodig. Je gaat toch niet met hakken van 10cm minimaal autorijden :wtf

@iquick wrote:Die meid is echt lelijk hoor, die vriendin is wel mooi met die krullen, toch blijft mijn vriendin het mooste dan deze twee. En trouwens als dit bij mij zou gebeuren had ik haar wel een paar klappen uitgedeeld. Vrouwen sla je niet maar zulke achterbakse trutjes hebben een aantal klappen nodig. Je gaat toch niet met hakken van 10cm minimaal autorijden :wtf

wat nou niet vrouwen slaan, je hoort te krijgen wat je verdient.. in dit geval een stoeptegel..

gelijke behandeling noem je dat :jerry

@iquick wrote:Die meid is echt lelijk hoor, die vriendin is wel mooi met die krullen, toch blijft mijn vriendin het mooste dan deze twee. En trouwens als dit bij mij zou gebeuren had ik haar wel een paar klappen uitgedeeld. Vrouwen sla je niet maar zulke achterbakse trutjes hebben een aantal klappen nodig. Je gaat toch niet met hakken van 10cm minimaal autorijden :wtf

wat nou niet vrouwen slaan, je hoort te krijgen wat je verdient.. in dit geval een stoeptegel..

gelijke behandeling noem je dat :jerry

Leest je vriendin mee :jerry

Slaan zou ik zeker niet doen :D

Maar schoppen ;)

maar echt wat ben je toch dom bezig als je met hakken gaat rijden en dan nog lekker nonchalant andere

dingen doen behalve rijden en dan nog met flinke snelheid :fy1

Leest je vriendin mee :jerry

Slaan zou ik zeker niet doen :D

Maar schoppen ;)

maar echt wat ben je toch dom bezig als je met hakken gaat rijden en dan nog lekker nonchalant andere

dingen doen behalve rijden en dan nog met flinke snelheid :fy1

pff das erg zuur voor de eigenaar!,

en dat die sukkel in die skyline (wel leuke auto) geen EMG oid moet doen voor wat hij op tv laat zien..

en dat gaat het me nog niet eens om wat hij laat zien maar vooral door de nonchalante houding er bij!

pff das erg zuur voor de eigenaar!,

en dat die sukkel in die skyline (wel leuke auto) geen EMG oid moet doen voor wat hij op tv laat zien..

en dat gaat het me nog niet eens om wat hij laat zien maar vooral door de nonchalante houding er bij!

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:pff das erg zuur voor de eigenaar!,

was dat wel een skyline? leek meer op een honda

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:pff das erg zuur voor de eigenaar!,

was dat wel een skyline? leek meer op een honda

Mja moet wel zeggen als ik volvo forum leest vind ik die vent wel een aandacht trekker

Is extra zielig omdat ie van bestuur geen bericht heeft gekregen

(gelukkig zijn opel rijders iets realistieser)

T is kut maar blijft een ongeluk

Iig had hij hem zeker kunnen taxeren

Terug
Naar boven