• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slechtste Chauffeur van Nederland

Mja moet wel zeggen als ik volvo forum leest vind ik die vent wel een aandacht trekker

Is extra zielig omdat ie van bestuur geen bericht heeft gekregen

(gelukkig zijn opel rijders iets realistieser)

T is kut maar blijft een ongeluk

Iig had hij hem zeker kunnen taxeren

@-BlendjuH- wrote:@iquick wrote:Die meid is echt lelijk hoor, die vriendin is wel mooi met die krullen, toch blijft mijn vriendin het mooste dan deze twee. En trouwens als dit bij mij zou gebeuren had ik haar wel een paar klappen uitgedeeld. Vrouwen sla je niet maar zulke achterbakse trutjes hebben een aantal klappen nodig. Je gaat toch niet met hakken van 10cm minimaal autorijden :wtf

Leest je vriendin mee :jerry

Slaan zou ik zeker niet doen :D

Maar schoppen ;)

maar echt wat ben je toch dom bezig als je met hakken gaat rijden en dan nog lekker nonchalant andere

dingen doen behalve rijden en dan nog met flinke snelheid :fy1

Haha nee gelukkig niet :agent Anders zou ze zeggen wat vriendin van die meid, ga maar naar haar toe :jerry Gewoon de schoen pakken en dan met die hakken slaan :) Een klasgenoot zegt ook, hoe kan zei rijden met die hakken ik kan dat geen eens.

@ Dion87 Ik ben het met je eens deze meid hoort te krijgen wat zij verdiend. Heb maar een keer een meisje een klap gegeven en dat was met nieuwjaar omdat een jongen vuurpijl afstak dat langs een kind van 3 jaar vlieg. Bijna in het oog dus. Sprak die jongen aan maar die meid blerde zo ereg at ik haar maar een platte hand gaf. Midden in de winkelcentrum. Tja ze hoorde te krijgen wat ze had verdiend he :thumbup

@-BlendjuH- wrote:@iquick wrote:Die meid is echt lelijk hoor, die vriendin is wel mooi met die krullen, toch blijft mijn vriendin het mooste dan deze twee. En trouwens als dit bij mij zou gebeuren had ik haar wel een paar klappen uitgedeeld. Vrouwen sla je niet maar zulke achterbakse trutjes hebben een aantal klappen nodig. Je gaat toch niet met hakken van 10cm minimaal autorijden :wtf

Leest je vriendin mee :jerry

Slaan zou ik zeker niet doen :D

Maar schoppen ;)

maar echt wat ben je toch dom bezig als je met hakken gaat rijden en dan nog lekker nonchalant andere

dingen doen behalve rijden en dan nog met flinke snelheid :fy1

Haha nee gelukkig niet :agent Anders zou ze zeggen wat vriendin van die meid, ga maar naar haar toe :jerry Gewoon de schoen pakken en dan met die hakken slaan :) Een klasgenoot zegt ook, hoe kan zei rijden met die hakken ik kan dat geen eens.

@ Dion87 Ik ben het met je eens deze meid hoort te krijgen wat zij verdiend. Heb maar een keer een meisje een klap gegeven en dat was met nieuwjaar omdat een jongen vuurpijl afstak dat langs een kind van 3 jaar vlieg. Bijna in het oog dus. Sprak die jongen aan maar die meid blerde zo ereg at ik haar maar een platte hand gaf. Midden in de winkelcentrum. Tja ze hoorde te krijgen wat ze had verdiend he :thumbup

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Die man had volkomen gelijk.

Je hobby zo verkloten is niet leuk :(

Op het V44 forum kan je er veel meer over lezen.

Sorry dak ken maar mijn pa heeft ook een oude Volvo :angel 2 zelfs :shock:

*Als die meid (ze is wel lekker :wub )mijn Manta zo inelkaar reed in een woonerf dan mocht ze mij wel in nature uitbetalen om de kosten te dekken :swear

Lekker?

Bleh, ieder zn ding denk.... :jerry

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Die man had volkomen gelijk.

Je hobby zo verkloten is niet leuk :(

Op het V44 forum kan je er veel meer over lezen.

Sorry dak ken maar mijn pa heeft ook een oude Volvo :angel 2 zelfs :shock:

*Als die meid (ze is wel lekker :wub )mijn Manta zo inelkaar reed in een woonerf dan mocht ze mij wel in nature uitbetalen om de kosten te dekken :swear

Lekker?

Bleh, ieder zn ding denk.... :jerry

HAHAHAHAHA Ag ja maar daar heb je middeltjes voor het begint met een V en eindig met een A je raad het al ik verklap niks :jerry Man het is ogtend

HAHAHAHAHA Ag ja maar daar heb je middeltjes voor het begint met een V en eindig met een A je raad het al ik verklap niks :jerry Man het is ogtend

Terug
Naar boven