• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slechtste Chauffeur van Nederland

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Oeps ik hoop niet dat ik de spoiler heb verklapt :angel

You just did... Now you owe me a krat pilsch.... :P

Overigens: Vorig jaar was het ook al iemand met weinig zelfvertrouwen die de auto kreeg... Nouja; auto...

Die blonde is zo blond hoe zei het alweer??? is te dun om door heen te rijden?? in plaats te smal :sleeping

Monique heeft flink haar best gedaan in Parijs :thumbup

Had ik ook maar zo'n zuster wat zo blij met mij omging :jerry :jerry

@teungts wrote:en tom zijn reactie op de winnaar, laat je mij even weten wanneer je de weg op gaat :jerry :jerry :jerry

Haha dat rijden in parijs met tom was lagge.

bij de eerste twee heel relaxt.

Maar bij shanta werd hij echt boos.

en die reactie van haar. " ik heb in parijs gereden ik kan auto rijden". heb me kapot gelachen.

@Astralfred wrote:Iedereen ook de blauwe Zafira A OPC op het eind gezien? De kleinzoon van die opa stond erbij, maar of die ook van hem was? Is volgens kenteken van de eerste in ons land in de HT serie. En vond het terecht dat Moniek hem won obv de rit in Parijs en terecht dat ze bij die Shanta uitstapte. Hoop Shanta nooit onderweg tegen te komen........ :angel

Zijn wij hier thuis niet de enige die de OPC zagen staan :thumbup

En zeker terecht van Monique dat zij gewonnen heeft en uitstapte :thumb

@teungts wrote:en tom zijn reactie op de winnaar, laat je mij even weten wanneer je de weg op gaat :jerry :jerry :jerry

Haha dat rijden in parijs met tom was lagge.

bij de eerste twee heel relaxt.

Maar bij shanta werd hij echt boos.

en die reactie van haar. " ik heb in parijs gereden ik kan auto rijden". heb me kapot gelachen.

@Astralfred wrote:Iedereen ook de blauwe Zafira A OPC op het eind gezien? De kleinzoon van die opa stond erbij, maar of die ook van hem was? Is volgens kenteken van de eerste in ons land in de HT serie. En vond het terecht dat Moniek hem won obv de rit in Parijs en terecht dat ze bij die Shanta uitstapte. Hoop Shanta nooit onderweg tegen te komen........ :angel

Zijn wij hier thuis niet de enige die de OPC zagen staan :thumbup

En zeker terecht van Monique dat zij gewonnen heeft en uitstapte :thumb

@jeroenk wrote:Nog een best topic geworden zo :)

Weet iemand of er volgend jaar weer een serie komt? :)

Wou je jezelf opgeven dan :jerry

Volgend jaar weer een nieuw seizoen :thumb

Terug
Naar boven