• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sleutellampje hulp vraag (staartje a 99 euri)

die van mij heeft ook altijd kuren als het echt koud is,soms werkt dan de cruise control niet meer en als ik in de sneeuw sta te slippen en vervolgens de traction control lang aangesproken wordt dan krijg ik een storingsmelding van de parkeersensoren dus ja electronica is ook niet alles !:thumbdown

greetz,

Vandaag de Vec uit laten lezen. Foutmelding DPF

DPF volkomen dicht, laten regeneren a 99 euri pfff. naja. Vec trekt in ieder geval weer als de brandweer. Merk nu toch wel een heel duidelijk verschil. Ellende begon door dat ik op weg naar Denemarken niet harder kon dan 80 door de sneeuwval, ijzel en bijbehorende file van knooppunt Hoevelaken tot aan de Elb tunnel in Hamburg:mad:

Op de terug weg 't zelfde verhaal alleen dan nog met de aanjanger er achter:P

Maar goed, hij 's weer op orde.

Safe driving Jurgen

Vandaag de Vec uit laten lezen. Foutmelding DPF

DPF volkomen dicht, laten regeneren a 99 euri pfff. naja. Vec trekt in ieder geval weer als de brandweer. Merk nu toch wel een heel duidelijk verschil. Ellende begon door dat ik op weg naar Denemarken niet harder kon dan 80 door de sneeuwval, ijzel en bijbehorende file van knooppunt Hoevelaken tot aan de Elb tunnel in Hamburg:mad:

Op de terug weg 't zelfde verhaal alleen dan nog met de aanjanger er achter:P

Maar goed, hij 's weer op orde.

Safe driving Jurgen

Hee Jurgen, heb je geen opcom...??

Regenereren kan je ook met een opcom... Heeft je nu 4 opcoms gekost...zou er toch maar eens 1 aanschaffen, kan je een hoop geld besparen..

99 eurie voor regenereren, ik doe het voor de helft.....:P

nee is maar flauwekul, maar wel veel geld moet ik zeggen.....

Hee Jurgen, heb je geen opcom...??

Regenereren kan je ook met een opcom... Heeft je nu 4 opcoms gekost...zou er toch maar eens 1 aanschaffen, kan je een hoop geld besparen..

99 eurie voor regenereren, ik doe het voor de helft.....:P

nee is maar flauwekul, maar wel veel geld moet ik zeggen.....

[rquote=1827527&tid=138934&author=afterburner27]Hee Jurgen, heb je geen opcom...??

99 eurie voor regenereren, ik doe het vool de helft.....:P

nee is maar flauwekul, maar wel veel geld moet ik zeggen.....[/rquote]

Nope, geen opcom. Wordt tijd dak er eentje aanschaf:afro

Waar kan ik die het beste halen en welke versie mot ik hebben?

Hoor het graag.

Safe driving Jurgen.

[rquote=1827527&tid=138934&author=afterburner27]Hee Jurgen, heb je geen opcom...??

99 eurie voor regenereren, ik doe het vool de helft.....:P

nee is maar flauwekul, maar wel veel geld moet ik zeggen.....[/rquote]

Nope, geen opcom. Wordt tijd dak er eentje aanschaf:afro

Waar kan ik die het beste halen en welke versie mot ik hebben?

Hoor het graag.

Safe driving Jurgen.

als je eenmaal een op-com heb gekocht, en hij is binnen (via DealXtreme oid), kun je de 08-2010 China clone er op zetten, deze past automatisch de firmware van je op-com aan aan de software op de Flaptop.

Willem

als je eenmaal een op-com heb gekocht, en hij is binnen (via DealXtreme oid), kun je de 08-2010 China clone er op zetten, deze past automatisch de firmware van je op-com aan aan de software op de Flaptop.

Willem

[rquote=1827543&tid=138934&author=wim-v6]als je eenmaal een op-com heb gekocht, en hij is binnen (via DealXtreme oid), kun je de 08-2010 China clone er op zetten, deze past automatisch de firmware van je op-com aan aan de software op de Flaptop.

Willem[/rquote]

Ok, heb ik hier een windows besturingsysteem voor nodig? Welke versie? Ben een mac user maar heb xp draaien bij hoge uitzondering.

Save driving Jurgen

[rquote=1827543&tid=138934&author=wim-v6]als je eenmaal een op-com heb gekocht, en hij is binnen (via DealXtreme oid), kun je de 08-2010 China clone er op zetten, deze past automatisch de firmware van je op-com aan aan de software op de Flaptop.

Willem[/rquote]

Ok, heb ik hier een windows besturingsysteem voor nodig? Welke versie? Ben een mac user maar heb xp draaien bij hoge uitzondering.

Save driving Jurgen

XP, vista, Windows7, maakt allemaal niet uit..loopt op alle systemen..

Laatst nog op een nieuwe laptop met win7 gezet..gaat ook goed...

Je mag zelf kiezen Jurgen

XP, vista, Windows7, maakt allemaal niet uit..loopt op alle systemen..

Laatst nog op een nieuwe laptop met win7 gezet..gaat ook goed...

Je mag zelf kiezen Jurgen

Terug
Naar boven