• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slick 50 toevoegen aan de olie?

herrflick

Post weinig
Heeft iemand van de toevoeging voor motorolie ''Slick'' gehoord?

Het schijnt dat het significant de levensduur van je motor verbeterd, en je motor een stuk soepeler gaat lopen.

Heeft iemand hier ervaring mee, of weet een van jullie hier wat van af?

Mijn Corsa OPC gaat morgen voor een grote beurt, en dus ook olie verversen. Zou het verstandig zijn om daarmee die Slick eraan toe te voegen?

:thumb

ik vind het nog steeds onzin, mn vader gebruikt het altijd. Gewoon elke 10.000km nieuwe hoge kwaliteit olie erin met nieuw filter :thumbup

goed onderhoud is het halve werk...

Dat vind je motor lekkerder dan al die toevoegingen :jerry

gr.

Pastra

ik zou zeker niet bij moderne motoren deze toevoegingen bij de olie doen, kan vaak meer kwaad dan het goed doet.

willem

mijn diesel uit 99 begon olie te verbruiken toen deze zooi erin zat, toen de olie weer ververst was, geen druppel meer.

Zo, net mn auto naar de garage gebracht. Kan em morgen alweer ophalen. Onderhoud voelt altijd goed (tenzij het teveel kost haha). :wors

ik heb slick50 vroeger gebruikt voor me astra gsi (c20xe) deze ging mooier en rustiger stationair draaien, maar dat kwam denk ik ook wel omdat ik de olie om de 7500km ververste..

gewoon ruim optijd GOEDE & JUISTE olie verversen is belangrijk!, zeker voor motoren die op hun donder krijgen, maar dat is mijn mening. :thumbup

vergeet die slick50, deze is denk ik ook echt niet goed je OPC, ik zou die meuk ieder geval NOOIT in me zaf OPC mikken.

Terug
Naar boven