• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

slippende ???? weet nie wa

needlefreak

Post weinig
beste heb WEER een probleem al ik goed doortrek met mijn astra gaat de toerenteller heel heel vlot omhoog maar de auto zelf doet niets ale hij gaat goed maar toch niet zo fel als de toerenteller doet nu mijn vraag kan het mijn aandrijf riem zijn of mijn koppeling dat niet kan volgen hij doet het na plaatsen van de leh turbo

koppeling zal wel versleten zijn. even een nieuwe laten monteren, zijn wel mensen hier op het forum die je daar eventueel mee kunnen helpen (zoals ik bijvoorbeeld).

Stuur maar even u2u.

koppeling zal wel versleten zijn. even een nieuwe laten monteren, zijn wel mensen hier op het forum die je daar eventueel mee kunnen helpen (zoals ik bijvoorbeeld).

Stuur maar even u2u.

denk het ook maar heb een truc om zeker te weten

1ste versneling goed door trekken dan naar de laatste versneling maar tussen het schakelen flink gas pendaal in duwen slipt hij dan weet je zeker dat de kopeling versleten is

maar zo wat ik nu al lees is hij al versleten

denk het ook maar heb een truc om zeker te weten

1ste versneling goed door trekken dan naar de laatste versneling maar tussen het schakelen flink gas pendaal in duwen slipt hij dan weet je zeker dat de kopeling versleten is

maar zo wat ik nu al lees is hij al versleten

Als je 'm in z'n 2 zet en optrekt moet voldoende zijn denk ik.

Heb ik zelf een keer per ongeluk gehad en je fikt erzo je koppeling

100 % uit als je niet oppast.

Een krachtige motor als de Z20LET trek je zo door z'n standaard koppeling

heen oppassen dus.

Als je 'm in z'n 2 zet en optrekt moet voldoende zijn denk ik.

Heb ik zelf een keer per ongeluk gehad en je fikt erzo je koppeling

100 % uit als je niet oppast.

Een krachtige motor als de Z20LET trek je zo door z'n standaard koppeling

heen oppassen dus.

had gedacht aan de koppeling te halen die M tech heeft in zijn web shop of toch iets in die aard

ook zou ik dan ineens mijn vliegwiel willen veranderen maar nu hoor ik dat een lichtgewicht vliegwiel ten kosten gaat van mijn koppel kan dat

had gedacht aan de koppeling te halen die M tech heeft in zijn web shop of toch iets in die aard

ook zou ik dan ineens mijn vliegwiel willen veranderen maar nu hoor ik dat een lichtgewicht vliegwiel ten kosten gaat van mijn koppel kan dat

Terug
Naar boven