• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

smerige inbraak

[rquote=1836455&tid=140025&author=hanskadett]he black champioen is het als grap bedoeld of puur toeval dat je stemming PORSCHE C2 is :hmmz[/rquote]

weet niet wat je hiermee wil suggereren, maar daar ben ik niet van gediend!!!

t moet ook niet gekker worden in nederland.:fy1

waarom kunnen mensen nou niet gewoon van je zelfverdiende spullen afblijven.:fy1

hier ook een keer. gelukkig niet veel. maar er is een keer een nieuwe tankdop van een van een manta die hier bij ons in de showroom staat gestolen.

maar bij jou is de hele schuur onderhand leeggehaald.:fy1

sterkte ermee! een idd goed de verkoopsites in de gaten houden. ik hou het in me achterhoofd elke keer weer als ik op mp kijk!

t moet ook niet gekker worden in nederland.:fy1

waarom kunnen mensen nou niet gewoon van je zelfverdiende spullen afblijven.:fy1

hier ook een keer. gelukkig niet veel. maar er is een keer een nieuwe tankdop van een van een manta die hier bij ons in de showroom staat gestolen.

maar bij jou is de hele schuur onderhand leeggehaald.:fy1

sterkte ermee! een idd goed de verkoopsites in de gaten houden. ik hou het in me achterhoofd elke keer weer als ik op mp kijk!

[rquote=1836589&tid=140025&author=hanskadett]kerel ik probeer luchtig te blijven neem het niet zo xtreem op [/rquote]

neem het niet extreem op, je suggereet dat ik je velgen zou hebben. nou denk het niet dan zou ik wel heel dom zijn of niet?

snap dat je boos en kwaad bent. maar probeer wel ff reeel te blijven.

[rquote=1836589&tid=140025&author=hanskadett]kerel ik probeer luchtig te blijven neem het niet zo xtreem op [/rquote]

neem het niet extreem op, je suggereet dat ik je velgen zou hebben. nou denk het niet dan zou ik wel heel dom zijn of niet?

snap dat je boos en kwaad bent. maar probeer wel ff reeel te blijven.

zwaar klote dit man :swear en weer is de politie weer ver te zoeken :( begin er zowaar over na te denken te verhuizen naar het buitenland :( er is meer tuig op straat dan politie lijkt het wel :S

zwaar klote dit man :swear en weer is de politie weer ver te zoeken :( begin er zowaar over na te denken te verhuizen naar het buitenland :( er is meer tuig op straat dan politie lijkt het wel :S

@DeMeistah we hebben van tevoren een contract getekend dat hij nergens voor aansprakelijk is hebben zelfs het slot wat hij ons gaf vervangen voor een betere versie zodat we zeker wisten dat zelfs hij er geen sleutel van kon hebben je weet maar nooit

@DeMeistah we hebben van tevoren een contract getekend dat hij nergens voor aansprakelijk is hebben zelfs het slot wat hij ons gaf vervangen voor een betere versie zodat we zeker wisten dat zelfs hij er geen sleutel van kon hebben je weet maar nooit

[rquote=1836068&tid=140025&author=hanskadett]nee niemand behalve ik en vrouw en beste maat waar ik het hok mee deel weten van het bestaan af.

in totaal heeft deze eigenaar twee hokken met totaal 12 ruimtes waar andere mensen een ruimte huren

drie zijn open gebroken waaronder de mijne[/rquote]

wil niet lullig doen, maar valt jou niet op, dat toevallig bij die eigenaar z'n boxen er 3 zijn opengebroken....:hmmz

Terug
Naar boven