• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Smoke achterlichten

Sandert

Post weinig
Mensen, een vraagje.

Ik heb van die leuke zwarte smoke achterlichten in mn corsa zitten, maar nu moet deze toevallig maandag op voor de apk. Gaan deze lampers een probleem veroorzaken? Ze laten niet heel veel licht door..

Heb nog een setje ongespoten liggen dus ik kan ze zo omwisselen, maar als dat niet nodig is dan doe ik het natuurlijk ook niet :P..

Ze zien d'r zo uit:

890605864_6_DyLb.jpeg

Okee, dus als ik er gewoon 2 rode reflectoren onder plak dan zou het geen probleem moeten zijn? Dan doe ik dan en haal ik ze er dinsdag weer af... het regent nu veels te hard om naar buiten te gaan :p

ten eerste ben ik geen voorstander van gespoten achterlichten.

Ik zou ze ff wisselen voor de andere lampen.

Is maar 3 schroefjes per kant..

ten tweede, jullie drinken wel het goeie merk :agent:agent:agent

gespoten met extra reflectoren eronder geplakt is geen afkeur.. tenminste bij mij is tie door de apk gekomen ermee :D

corsageak

mayhem heeft gelijk.

Bij de garage waar ik werk mag er helemaal niks op je lampen aangebracht zijn.

ik heb ook mijn smoke lampen moeten verwisselen voor apk.

K heb op beide autos smokes niet gespoten

gewoom door apk

Alleen ken ze goed genoeg bij de garage dat scheeld :p

glazen lampen mogen niet beplakt of bespoten gerepareert worden waardoor de lichtopbrengst minder wordt worden dus afkeur als je slim bent wissel ze je om scheelt weer een hoop gezeur

Glazen van verlichtingsarmaturen mogen niet zijn bespoten bewerkt of beplakt.

Met of zonder extra reflectoren maakt niet uit het is zowiezo afkeur zoals hierboven al staat vermeld.

origineel gepost door TheGeneral

glazen lampen mogen niet beplakt of bespoten gerepareert worden waardoor de lichtopbrengst minder wordt worden dus afkeur als je slim bent wissel ze je om scheelt weer een hoop gezeur Precies, kwartiertje werk en geen onzekerheden.

Terug
Naar boven