• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

smook koplampen voor c kadet c2 hoe kom ik er aan

Nico, schoon gedaan!

Neem ze zaterdag maar meer...

oh nee, jij had een c2 he.. schade

Greetz,

Alex

origineel gepost door 076 wokkel

hoe heb je dat kruis eigenlijk vast gezet?

het eind resultaat is indd nice:wors

hahahahah ja ja op mijn werk doen we ook auto ruiten vervangen ik heb die jongen gevraagt of hij ze met die kit in elkaar wilde kiten bij de kit gebruiken ze ook nog eens een prajmer en dan pas de kit zit echt muur vast en bij de foto.s had ik de kit nog niet weg gesneden moeet een week harden zij hij is nu nog mooier geworden

hier mijn eindresultaat;

4969840499_74c8d28100_z.jpg

niet het hele ding compleet uit elkaar geschroefd, scheelt weer afstellen. Wel gezorgd dat het overal achter en binnenin ook goed zwart is.

Ik vindt het kruis niet echt bij een vierkante C2 lamp passen, maar smaken verschillen natuurlijk. verder erg netjes geworden :thumbup

ziet er goed uit maar ik denk dat he het moet zien als het er in zit wan dan loop de gril ook door

en ik ben ook een embleemloose gril aant maaken

Terug
Naar boven