• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sneak preview monza

Het is ook blurry pic,maar het is zwart dacht ik kleur nummer 409 dacht ik,is overgespoten in dezelfde kleur als vanaf fabriek,hoefde dan geen deur sponningen en motorruimte te spuiten....En vond die kleur niet eens is zo lelijk.

2d0yya0.jpg

Ik heb 18inch M5 wielen,met 245 achter en voor 235...

Achter loopt minimaal aan,dan moet je echt hard over een drempel gaan,met 255 liep het veel meer aan.

jha zo tegen antraciet aan toch??

heb m volgens mij keer in ahaus gezien.

maar die wielen staan m goed ben.

de mijne is verlaagd, dus vandaar de 16 inch, strak in de wielkasten.

maar hoe zit jij met je 18 inch en niet verlaagd....

ook 9 j breed ? ivm je brede banden? en welke ET waarde dan?

heb zelf volgens mij et 30, maar met 215 lopen die rondom aan...met 9j

@ gse ooeehh das ook een mooie, welke kleur heeft die eigenlijk? groen of zwart?

(slaptop gaat achteruit:D of mijn ogen :( )

[rquote=1853568&tid=140957&author=Ghanz]jha zo tegen antraciet aan toch??

heb m volgens mij keer in ahaus gezien.[/rquote]

ff -offtopic

Ghanzie, ga jij is snel naar het manta gedeelte, inspiratie snuiven, want die GT/E moet je wel mee kunnen toeren van het jaar!:P

Het is ook blurry pic,maar het is zwart dacht ik kleur nummer 409 dacht ik,is overgespoten in dezelfde kleur als vanaf fabriek,hoefde dan geen deur sponningen en motorruimte te spuiten....En vond die kleur niet eens is zo lelijk.

[rquote=1853570&tid=140957&author=voederbiet][rquote=1853568&tid=140957&author=Ghanz]jha zo tegen antraciet aan toch??

ff -offtopic

Ghanzie, ga jij is snel naar het manta gedeelte, inspiratie snuiven, want die GT/E moet je wel mee kunnen toeren van het jaar!:P[/rquote]

moet eerst de andere vis klaar :( ( zie manta gedeelte :P )

jha zo tegen antraciet aan toch??

heb m volgens mij keer in ahaus gezien.

maar die wielen staan m goed ben.

de mijne is verlaagd, dus vandaar de 16 inch, strak in de wielkasten.

maar hoe zit jij met je 18 inch en niet verlaagd....

ook 9 j breed ? ivm je brede banden? en welke ET waarde dan?

heb zelf volgens mij et 30, maar met 215 lopen die rondom aan...met 9j

[rquote=1853081&tid=140957&author=GSE]
2d0yya0.jpg

Achter loopt minimaal aan,dan moet je echt hard over een drempel gaan,met 255 liep het veel meer aan.[/rquote]

Hee Ben, ik zeg het niet snel, maar dat zijn mooie velgen, zeg. Staan goed onder de Monza, zeker in combinatie met die donkere kleur. :thumbup

[rquote=1853568&tid=140957&author=Ghanz]jha zo tegen antraciet aan toch??

ff -offtopic

Ghanzie, ga jij is snel naar het manta gedeelte, inspiratie snuiven, want die GT/E moet je wel mee kunnen toeren van het jaar!:P

Afgelopen donderdag nieuwe striping erop geplaatst.

dsc01058.jpg

Eerst ouwe eraf föhnen.

dsc01059gd.jpg

Vetvrij maken.

dsc01061ka.jpg

dsc01062ve.jpg

Nieuwe er weer netjes op plakken.

dsc01069qv.jpg

@Rinus: dit bedoelde ik met de chromen strips aan de bovenzijde die niet goed aansluit bij de achterklep, het zijn volgens mij A2 achterlichten

dsc01080y.jpg

Als nieuw! :P

Komende week wat oppervlakkige (they better be :swear ) roestblaasjes aan de carrosserie aanpakken. En ja dat hadden we beter kunnen doen voordat we die striping erop plakten, maar deze 2 werkloze Harrie in de Warries doen graag dubbel werk :D

Voor de rest is er een radio ingebouwd. En we hebben de achterklep weer wat omhoog gezet, helemaal netjes zit ie echter nog steeds niet, iemand daar nog tips voor?

[rquote=1853570&tid=140957&author=voederbiet][rquote=1853568&tid=140957&author=Ghanz]jha zo tegen antraciet aan toch??

ff -offtopic

Ghanzie, ga jij is snel naar het manta gedeelte, inspiratie snuiven, want die GT/E moet je wel mee kunnen toeren van het jaar!:P[/rquote]

moet eerst de andere vis klaar :( ( zie manta gedeelte :P )

En we hebben de achterklep weer wat omhoog gezet, helemaal netjes zit ie echter nog steeds niet, iemand daar nog tips voor?

De klep die ga je nooit niet goed krijgen, de klep staan bij alle Monza's "uit de haak" Achteraan steekt hij een beetje uit. De kleppen zijn wat te groot gemaakt.

[rquote=1853081&tid=140957&author=GSE]
2d0yya0.jpg

Achter loopt minimaal aan,dan moet je echt hard over een drempel gaan,met 255 liep het veel meer aan.[/rquote]

Hee Ben, ik zeg het niet snel, maar dat zijn mooie velgen, zeg. Staan goed onder de Monza, zeker in combinatie met die donkere kleur. :thumbup

Afgelopen donderdag nieuwe striping erop geplaatst.

dsc01058.jpg

Eerst ouwe eraf föhnen.

dsc01059gd.jpg

Vetvrij maken.

dsc01061ka.jpg

dsc01062ve.jpg

Nieuwe er weer netjes op plakken.

dsc01069qv.jpg

@Rinus: dit bedoelde ik met de chromen strips aan de bovenzijde die niet goed aansluit bij de achterklep, het zijn volgens mij A2 achterlichten

dsc01080y.jpg

Als nieuw! :P

Komende week wat oppervlakkige (they better be :swear ) roestblaasjes aan de carrosserie aanpakken. En ja dat hadden we beter kunnen doen voordat we die striping erop plakten, maar deze 2 werkloze Harrie in de Warries doen graag dubbel werk :D

Voor de rest is er een radio ingebouwd. En we hebben de achterklep weer wat omhoog gezet, helemaal netjes zit ie echter nog steeds niet, iemand daar nog tips voor?

En we hebben de achterklep weer wat omhoog gezet, helemaal netjes zit ie echter nog steeds niet, iemand daar nog tips voor?

De klep die ga je nooit niet goed krijgen, de klep staan bij alle Monza's "uit de haak" Achteraan steekt hij een beetje uit. De kleppen zijn wat te groot gemaakt.

De achterklep is eigenlijk te zwaar voor de scharnieren.

Dat komt door die ruit. De scharniertjes zitten ook maar met

twee boutjes per scharnier vast.

Na verloop van enige tijd, zakt de klep weer naar beneden toe.

Ik heb in mijn leven maar heel weinig Monza's gezien, waarvan de klep precies in 1 lijn ligt met de rest.

Ik let er niet meer op.:D:D:D

Terug
Naar boven