• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sneeuw in Drenthe

Wil je nou zegge dat je me niet gelooft???? :jerry zou zeggen stap je in opul en kom mijn kant op :jerry

Winterbandjes doen het prima :thumbup en nu mag die zooi wel weer weg :jerry

@blue mystery wrote:goh hey soepkipie en gertjan, hier in hoogeveen sneeuwt het ook al.

zoveel leden hier in hoogeveen en ik zie julllie nooit haha

hey ik zag weer een vlok(je)

we kunnen wel een keertje een kleine meeting houden bij de gamma of dergelijks

@gertjuh1968 wrote:@blue mystery wrote:goh hey soepkipie en gertjan, hier in hoogeveen sneeuwt het ook al.

helemaal geen verkeerd idee maar met 3 of 4 auto's word het ook niet echt wat of wel hahaha:P

vind sowieso jammer dat er daar geen meetings meer zijn, mag geloof ik niet meer omdat ze altijd eerst naar de mac gingen en de rommel bij de gamma neer gooiden

haha, was soms wel eens een puinhoop ja, en wat tubberwar :D

maaruh post het hier wel eem soepkiepe... aj zo`n meeting op poot`n zet.

de krim is immer onder de rook van.... haha

@soepkiepe wrote:@gertjuh1968 wrote:@blue mystery wrote:goh hey soepkipie en gertjan, hier in hoogeveen sneeuwt het ook al.

helemaal geen verkeerd idee maar met 3 of 4 auto's word het ook niet echt wat of wel hahaha:P

vind sowieso jammer dat er daar geen meetings meer zijn, mag geloof ik niet meer omdat ze altijd eerst naar de mac gingen en de rommel bij de gamma neer gooiden

als het niet zo koud is kunnen wel een kleine meeting doen.

waar een waneer dat zetten we wel op het forum

@gertjuh1968 wrote:

als het niet zo koud is kunnen wel een kleine meeting doen.

waar een waneer dat zetten we wel op het forum

Ben jij nou een kerel? Daar kan je je tegen aankleden grappen maker :jerry :jerry :jerry ;)

lol, dikke trui aan muts op en hoppa!!

is er geen 1 in de buurt die zijn auto zo gepimpt heb dat ie er een koffie automaat of zo in heeft:P haha

maar uhh 1985, waneer ben jij het laats bij de sportvelden geweest? tis een troep daar nu, ze zijn er mee bezig.

en die doodlopende weg, kun je de autos daar wel een beetje mooi opstellen dan?

ik denk dat wanneer je de automat zal vragen als je daar een avond voor mag staan dat hun dat vast goed vinden, zolang je (zoals hier boven) je je maar gedraagd :P

is ook gelijk goeie reclame voor hun ja.

maar ganz, je zegt zo mooi dat ik dan maar moet melden waar en wanneer, maar ik regel die meeting niet :P

zoals ik het opvat wou gertjuh hier mee bezig gaan :jerry :jerry

@soepkiepe wrote:

maar uhh 1985, waneer ben jij het laats bij de sportvelden geweest? tis een troep daar nu, ze zijn er mee bezig.

en die doodlopende weg, kun je de autos daar wel een beetje mooi opstellen dan?

bijna wekelijks ;) Maandag nog ff staan te bellen met de Astra ;)

Terug
Naar boven