• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sneeuw in Drenthe

@ soepkiepe lol, dikke trui aan muts op en hoppa!!

is er geen 1 in de buurt die zijn auto zo gepimpt heb dat ie er een koffie automaat of zo in heeft:P haha

roep het niet te hard, ik heb wel een dikke omvormer, daar kan je zo een senseo in stekken "hoppa en dan is er koffie" :D

als jij voor water zorgt ;)

maar ganz, je zegt zo mooi dat ik dan maar moet melden waar en wanneer, maar ik regel die meeting niet :P

zoals ik het opvat wou gertjuh hier mee bezig gaan :jerry :jerry

och jawel das geen probleem, maar net wat ik iets terug had getypt, het is me nu nog te koud. :jerry

hebben wat om naar uit te kijken......................

ik wil wel eens een keer vragen aan autoprofi, ik ben daar bijna vaste klant

haha te koud?

allen deze week maar jah daarna word het beter.

een meeting met een pak sneeuw van 20 cm lijkt me ook wel leuk.

'hmm k vroage mij af wie doar de buchte weer umme komt glied'n, tis wel een opel dus zal hier wel hen koom denk, och k zie et al, das die rooie astra, das die soepkiepe joh" :jerry :jerry :jerry

heel klein beetje?

wat noem je een klein beetje?

suc50010.jpg

suc50011.jpg

suc50012.jpg

dak was rood toen ik thuis kwam, 10 min later was ie zo als op de foto ;)

en het sneeuwt nog steeds leuk door hier

net ff me zoontje van school gehaald, pfff best wel glad hoor, en dan ben ik geen skijterd in de sneeuw of zo, maar sommige plekken kwam ik niet normaal weg :P

nja aangereden sneeuw is altijd glad he ;)

wel leuk om ff te spelen zo af en toe :P

foto hoef ik nie meer te maken, heb gert al gedaan, woon nog geen km bij mij vandaan dus niks anders dan hier:P

ROTTERDAM!!

eerste foto is om 1 uur

Foto-KCU6SWQH.jpg

tweede foto 10 minutjes geleden

Foto-QBMSWPR7.jpg

zal wel een drama worden zo op we weg :argue :fy1 :swear

veel is hier helaas al weer weg, vind het wel mooi die sneeuw, word de gevoels temperatuur in ieder geval ook stukken beter van.

:wtf hoe laat was dat vanmorgen?

ben vanmorgen rond kwart voor 9 naar meppel gegaan en was er niks aan de hand, pas tegen kwart voor 10 op de terug weg ten hoogte van koekange (weet niet als je dat kent?) begon het zeeeer licht te sneeuwen.

tegen 10 uur in hoogeveen sneeuwde het leuk door maar was het asfalt nog gewoon te zien.

@soepkiepe wrote::wtf hoe laat was dat vanmorgen?

ben vanmorgen rond kwart voor 9 naar meppel gegaan en was er niks aan de hand, pas tegen kwart voor 10 op de terug weg ten hoogte van koekange (weet niet als je dat kent?) begon het zeeeer licht te sneeuwen.

tegen 10 uur in hoogeveen sneeuwde het leuk door maar was het asfalt nog gewoon te zien.

Heb in Koekange een paar klanten zitten ;)

De foto op de A28 was zo rond 11.30, de andere bij steenwijkerwold was tegen 12.00 toen ik bijna bij mn volgende klant was ;)

Terug
Naar boven