• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sneeuw

[rquote=1822313&tid=138157&author=Astra F Vaassen]Ik kom hier ook moeilijk of niet van de parkeerplek weg:P Niks geen grip:fy1[/rquote]

Niet zo veel gas geven :P

Trouwens... werk je vlakbij ATU ???

[rquote=1822313&tid=138157&author=Astra F Vaassen]Ik kom hier ook moeilijk of niet van de parkeerplek weg:P Niks geen grip:fy1[/rquote]

Niet zo veel gas geven :P

Trouwens... werk je vlakbij ATU ???

156731_151195311599993_100001285766317_342559_3660745_n.jpg

Hier ligt 30 cm sneeuw ofzo:afro.

Met veel pijn en moeite op het werk gekomen:swear:swear

Maar nu gelukkig weer thuis.

Hier ligt 30 cm sneeuw ofzo:afro.

Met veel pijn en moeite op het werk gekomen:swear:swear

Maar nu gelukkig weer thuis.

hier is ook geen doorkomen meer aan in de sneeuw. veel mensen staan ook vast omdat er niet meer gestrooit wordt op veel wegen.

gelukkig heb ik ESP en winterbandjes op mijn astra G, niks geen problemen nog dusver :)

hier is ook geen doorkomen meer aan in de sneeuw. veel mensen staan ook vast omdat er niet meer gestrooit wordt op veel wegen.

gelukkig heb ik ESP en winterbandjes op mijn astra G, niks geen problemen nog dusver :)

Hier ligt nog wel sneeuw, maar allemaal van een paar dagen terug.

De hoofdwegen zijn zeer goed begaanbaar, alleen in de zijstraten en in wijken heb je echt van die plategereden sneeuw/ijs, maar dat is voor wim uiteraard geen probleem, met zijn wintergimpen, zonder ABS ETC ESP.

Hier in de straat is er een met een Sjovel zo bijdehand geweest sneeuw te gaan schuiven. nu is het hier echt een spiegeltje, fiets was al niks met de dikke sneeuw, maar nu glijd je al op je bek als je naar de weg kijkt.

nu fiets ik gelukkig zelf niet, dus heb ik daar geen last van, maar zag mijn welogende jonge buurmeid al onderuit glijden, toen ze de straat maar opliep met het stalen ros in de hand.

Willem

Hier ligt nog wel sneeuw, maar allemaal van een paar dagen terug.

De hoofdwegen zijn zeer goed begaanbaar, alleen in de zijstraten en in wijken heb je echt van die plategereden sneeuw/ijs, maar dat is voor wim uiteraard geen probleem, met zijn wintergimpen, zonder ABS ETC ESP.

Hier in de straat is er een met een Sjovel zo bijdehand geweest sneeuw te gaan schuiven. nu is het hier echt een spiegeltje, fiets was al niks met de dikke sneeuw, maar nu glijd je al op je bek als je naar de weg kijkt.

nu fiets ik gelukkig zelf niet, dus heb ik daar geen last van, maar zag mijn welogende jonge buurmeid al onderuit glijden, toen ze de straat maar opliep met het stalen ros in de hand.

Willem

Hier ook zo'n glad straatje inderdaad.. wat een dramaa

Verder is alles wel weer redelijk begaanbaar na 3dagen schuiven en strooien van de gemeente ;). Had woensdag wel een flinke sneeuwduin te pakken met het bedrijfsbusje :O

Terug
Naar boven