• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sneeuw

ik moet zeggen, heb gelukkig op de valreep nog winterbanden voor mijn astra kunnen kopen. en heb er geen moment spijt van gehad.

kan overal prima komen, terwijl er hier, omgeving rotterdam toch genoeg gevallen is..en er weinig gestrooid werd. met name de laatste week.

op het werk wel genoeg gezeik met het slechte weer gehad. maar idd van de mensen die bang zijn om de weg op te gaan...pff laat ze lekker thuisblijven. zelfs de stukken waar de sneeuw netjes weggeschoven is rijden ze 20 :cry pff

hier in maastricht ligt 30 tot 40cm sneeuw,, leuk is het niet meer:(

gistere nog aanrijding gehad met de tds van pa, gelukkig niks aan de auto.

Foto'tje van me trouwe diesel wat al een tijdje stilstaat bijna 2jaar:hmmz

Foto-7ZPV3ORV-D.jpg

hier in maastricht ligt 30 tot 40cm sneeuw,, leuk is het niet meer:(

Foto-7ZPV3ORV-D.jpg

[rquote=1823416&tid=138157&author=astraTD]hier in maastricht ligt 30 tot 40cm sneeuw,, leuk is het niet meer:(

Foto-7ZPV3ORV-D.jpg
[/rquote]

Huh, staat jouw Astra al 2 jaar stil ?

Is daar een reden voor ?

Ik wordt nu nieuwsgierig.....

Rik

[rquote=1823416&tid=138157&author=astraTD]hier in maastricht ligt 30 tot 40cm sneeuw,, leuk is het niet meer:(

Foto-7ZPV3ORV-D.jpg
[/rquote]

Is daar een reden voor ?

Rik

[rquote=1823446&tid=138157&author=KadAstra-EF][rquote=1823416&tid=138157&author=astraTD]hier in maastricht ligt 30 tot 40cm sneeuw,, leuk is het niet meer:(

Foto-7ZPV3ORV-D.jpg
[/rquote]

Is daar een reden voor ?

Rik[/rquote]

Ik reis iederedag naar sittard naar school, en dat doe ik met de trein ov.

En aangezien dat ik een brommer heb om door de stad terijden heb ik nu effe geen behoefte om die duren wegenbelasting tebetalen.

En ja om hem teverkopen doe ik niet, omdat 2jaar geleden is de riem eraf gelopen en dat heeft toen 900,- gekost omdat temaken.

Naar die 2weken is de astra gestolen en de volgende dag terug gevonden,, is de dieselpomp overleden:( toen een nieuwe gehaalt en laten inbouwen was die ook kapot??? weer een andere laten monteren en die deed het wel en toen was ik weer 950,- lichter.

Dus ik was in die maand 1850,- lichter en om dan nu die wagen teverkopen voor 800,- zie ik niet zitten.

In voorjaar krijgt hij een 2e leven:wors

[rquote=1823446&tid=138157&author=KadAstra-EF][rquote=1823416&tid=138157&author=astraTD]hier in maastricht ligt 30 tot 40cm sneeuw,, leuk is het niet meer:(

Foto-7ZPV3ORV-D.jpg
[/rquote]

Is daar een reden voor ?

Rik[/rquote]

Ik reis iederedag naar sittard naar school, en dat doe ik met de trein ov.

En aangezien dat ik een brommer heb om door de stad terijden heb ik nu effe geen behoefte om die duren wegenbelasting tebetalen.

En ja om hem teverkopen doe ik niet, omdat 2jaar geleden is de riem eraf gelopen en dat heeft toen 900,- gekost omdat temaken.

Naar die 2weken is de astra gestolen en de volgende dag terug gevonden,, is de dieselpomp overleden:( toen een nieuwe gehaalt en laten inbouwen was die ook kapot??? weer een andere laten monteren en die deed het wel en toen was ik weer 950,- lichter.

Dus ik was in die maand 1850,- lichter en om dan nu die wagen teverkopen voor 800,- zie ik niet zitten.

In voorjaar krijgt hij een 2e leven:wors

soh de dooi aanval is ingezet hier gaat het weer de goede kant op.

jmmr genoeg niet voor lang aangezien morgen de eerste buien alweer het land intrekken van de kust.

pff stopt het dan nooit:(

soh de dooi aanval is ingezet hier gaat het weer de goede kant op.

jmmr genoeg niet voor lang aangezien morgen de eerste buien alweer het land intrekken van de kust.

pff stopt het dan nooit:(

ach heb er tot nu toe niet echt problemen gehad... 2 a 3 keer lopen glijden, maar op zich op hoofdwegen wel redelijk doorgereden. (zolang je maar geen onverwachte manoeuvres maakt.

P.S zoals mensen al zeiden.. BMW+ achterwiel + sneeuw (+vrouw(A))= faaaaaal

BMW faal

Terug
Naar boven