• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sneeuw

ach heb er tot nu toe niet echt problemen gehad... 2 a 3 keer lopen glijden, maar op zich op hoofdwegen wel redelijk doorgereden. (zolang je maar geen onverwachte manoeuvres maakt.

P.S zoals mensen al zeiden.. BMW+ achterwiel + sneeuw (+vrouw(A))= faaaaaal

BMW faal

even een sneeuwfoto gemaakt van de Astra.

zo stond hij er 2 weken geleden bij.

inmiddels zie je echt alleen nog maar een witte hoop sneeuw.....:(

Foto-CVDCKFCF.jpg

Foto-S8G48TOK.jpg

Foto-DSOAPOQE.jpg

even een sneeuwfoto gemaakt van de Astra.

zo stond hij er 2 weken geleden bij.

inmiddels zie je echt alleen nog maar een witte hoop sneeuw.....:(

Foto-CVDCKFCF.jpg

Foto-S8G48TOK.jpg

Foto-DSOAPOQE.jpg

[rquote=1822384&tid=138157&author=Astra JP]Het ziet er daar lekker winters uit.

Hier in Dokkum (Friesland) ligt bijna geen sneeuw.

[/rquote]

Uhhh man uit Dokkum. Niet steeds zo hard over de Westkern te Kootstertille rijden. Ik hoor de blaaspijp steeds van verre aankomen :jerry

[rquote=1822384&tid=138157&author=Astra JP]Het ziet er daar lekker winters uit.

Hier in Dokkum (Friesland) ligt bijna geen sneeuw.

[/rquote]

Uhhh man uit Dokkum. Niet steeds zo hard over de Westkern te Kootstertille rijden. Ik hoor de blaaspijp steeds van verre aankomen :jerry

hmmm volgens mij kom ik toch echt nooit in kootstertille en mijn astra is redelijk stil :hmmz

Andere astra mischien ??

hmmm volgens mij kom ik toch echt nooit in kootstertille en mijn astra is redelijk stil :hmmz

Andere astra mischien ??

Vanmorgen geen sneeuw maar wel linke praktijken in Nijmegen. Was verdorie de oprit net af of ik schoof bijna tegen de Bronco van 2 deuren verderop aan. Was ff schrikken.:o

Vanmorgen geen sneeuw maar wel linke praktijken in Nijmegen. Was verdorie de oprit net af of ik schoof bijna tegen de Bronco van 2 deuren verderop aan. Was ff schrikken.:o

mijn record heeft hele winter buiten gestaan :argue:argue

eigen schuld dat wel maar heb er niet mee gereden

groet michel

mijn record heeft hele winter buiten gestaan :argue:argue

eigen schuld dat wel maar heb er niet mee gereden

groet michel

[rquote=1827984&tid=138157&author=Mr.F]Eergisteren de Astra eens buiten gereden heeft zeker 3 of 4 weken stil binnen gestaan. Staat nu trouwens weer lekker binnen :)

DSC005244456.jpg

[/rquote]

Hele winter binnen, geweldig!! Word nog een old-timer zo. :thumbup

[rquote=1827984&tid=138157&author=Mr.F]Eergisteren de Astra eens buiten gereden heeft zeker 3 of 4 weken stil binnen gestaan. Staat nu trouwens weer lekker binnen :)

DSC005244456.jpg

[/rquote]

Hele winter binnen, geweldig!! Word nog een old-timer zo. :thumbup

Heb je goed geregeld Mr. F.

Jij zorgt goed voor je Astra en bent er zuinig op. Dat zie ik maar graag :thumbup

Als je dat doet, is je Astra ook goed voor jouw :D

Heb je goed geregeld Mr. F.

Jij zorgt goed voor je Astra en bent er zuinig op. Dat zie ik maar graag :thumbup

Als je dat doet, is je Astra ook goed voor jouw :D

jah, ik weet 't kan ook wel een straat prijsje gebruiken, wil volgend jaar (oops... dat klinkt ver weg, maar is over een half uur al:o:D) ook me Astra over spuiten (helemaal) + plekjes wegwerken. Nog ff sparen dus.

En je moet positief blijven, je Astra opzich is al een lot uit de loterij toch. :thumbup

jah, ik weet 't kan ook wel een straat prijsje gebruiken, wil volgend jaar (oops... dat klinkt ver weg, maar is over een half uur al:o:D) ook me Astra over spuiten (helemaal) + plekjes wegwerken. Nog ff sparen dus.

En je moet positief blijven, je Astra opzich is al een lot uit de loterij toch. :thumbup

[rquote=1827968&tid=138157&author=Astra JP]hmmm volgens mij kom ik toch echt nooit in kootstertille en mijn astra is redelijk stil :hmmz

Andere astra mischien ??[/rquote]

Kan zijn hoor. Astra heeft wel dezelfde kleur, kenteken begint met dezelfde letters en de achterspoiler is ook precies gelijk. Ik zal het volledige kenteken eens noteren als ik deze kan zien.

Terug
Naar boven