• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

snelheid klopt niet en weet waarom!

vaak is het verschil ook exponentieel ... oftewel bij 120km/h is het verschil groter dans bij 50km/h

ik moet ongeveer 135km/h hebben om 130km/h te rijden (astra G) ==> 15"

met de zafira A2 zit je bij 131km/h al op 130km/h ==> 16"

het zou me niet verbazen dat opel de teller ongeveer afstemd op de grootste wielmaat die geleverd word...

meerdere navegatie systemen en ook meerdere tegelijk :P die zaten wel op een lijn als ik op teller 120 reed gaven de navegaties aan dat ik rond de 110 reed de een gaf 109 de ander 111 heel weinig verschil...

meerdere navegatie systemen en ook meerdere tegelijk :P die zaten wel op een lijn als ik op teller 120 reed gaven de navegaties aan dat ik rond de 110 reed de een gaf 109 de ander 111 heel weinig verschil...

Terug
Naar boven