• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Snik :( Leuk mijn auto zo in het nieuws :(

Zojuist van de dealer vandaan, die zeg dat ik me alvast kan oriënteren om andere te gaan zoeken.

Zeer grote kans dat die total loss wordt verklaard...

Zie :

18407_4818759344744_434172539_n.jpg

582700_4818759704753_1066512337_n.jpg

25916_4818759944759_845912214_n.jpg

:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Het hangt ervan af wat de verzekering doet :(, ik heb de auto 14750 betaald als ze nu de dagwaarde gaan rekenen heb ik geen idee op welke bedrag ze komen :(.

Ik heb iig bewijs dat ik zoveel voor de auto heb betaald.

Ik ben nu voor een witte Racecamp of nurburgring aan het kijken. Helaas zijn deze rond de 20k dus het hangt er totaal af wat de verzekering doet. wil wel minimaal mijn aankoop bedrag ervoor terug aangezien ik de auto maar 2 en een half week heb gehad :(.

Holy crap !!

Succes met de afhandeling , ik vermoed dat ze hem total los gaan verklaren omdat hij links achter zo te zien krom is.

oeioeioei, ik leef mee met je :(. was een pracht exemplaar :(. Hopelijk geeft de verzekering genoeg centjes inderdaad, maar ik vind dat hij nog op te knappen is! Ik weet niet wat hij gelopen heeft? Maar ze moeten niet te snel roepen, mijn vader zijn volvo was aan de voorkant helemaal krom en toch was hij niet totallos omdat hij ook rond de 14k gekost heeft! En omdat hij hem toen net een maandje had heeft de verzekering besloten hem toch te laten repareren.. Hij rijdt er nu al weer 6 jaar vrolijk in rond na alle tevredenheid...

ik vind het echt sneu!

Dat weet ik stefan maar het is er wel te repareren! Maar het isnatuurlijk aan de verzekering als het hun meerdan 5000kost is hij voor hun totallos

Tjah snap er zelf ook niet zo veel van :(, Opel Dealer zei al tegen me je kan alvast een andere zoeken... (of te wel total loss) maar achteraf vragen ze nog wel een bewijs hoeveel ik de auto heb betaald.

Vind het allemaal een beetje raar lopen maarja.

Motor had 75000 km gelopen

Mmm heb je dat bewijs gegeven ? En heb je hem daar vandaan ?

Anders is het oppassen !

Ik vertrouw dealers voor geen cent.

Het zou best kunnen dat ze zeggen dat ie total loss is en dan verkopen ze hem gauw door of ze herstellen hem en pakken de winst...

Ik zou het maar eens even goed in de gaten houden als ik jou was !

ja ik heb het bewijs gegeven en ik heb het particulier gekocht... snap niet zo goed waarom ze het nodig hadden. Pfft...

Maarja hij zei al dat die total los is voordat ik het bewijs had geleverd. Tevens heb ik enkel bankafschrift als bewijs en dealer zei dat die het aan de expert moest tonen.

Dit is echt het eerste keer dat zoiets gebeurd in 10 jaar tijd dat ik mijn rijbewijs hebt... en eerlijk gezegd vind ik het allemaal moeizaam lopen. Ik moet zelf de moeite nemen om de dealer te bellen en de verzekering om updates te vragen :(. Heb al genoeg aan me hoofd en nu dit erbij zucht :(.

Hoe dan ook ik zal jullie op de hoogte houden ;) en thx voor de support!

Terug
Naar boven