• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

soepkiepie versus turbootje

turbootje

Post veel
zoek de verschillen !!!

IMAG0117.jpg

IMAG0121.jpg

najaarsmeetingOPN081.jpg

Hahahaha, de gek !!!

Heeft ie het nog gedaan ook nog :jerry :jerry :jerry

Nu zie ik je auto nou ook eens groeter maar het is wel een plaatje hoor !!!!

Rik :)

volgens mij issie aan het fotoshoppen :jerry

ps op n grote foto zie je pas echt dat ie goed wordt bijgehouden turbootje (zonder turbo) :thumb

Als je op zijn advarter plaatje klikt met je rechter muisknop, en dan vervolgens afbeelding bekijken, zie je foto ook in het groot:P

@astraTD wrote:Als je op zijn advarter plaatje klikt met je rechter muisknop, en dan vervolgens afbeelding bekijken, zie je foto ook in het groot:P

Grappig, wist ik niet.

maar bij mij doet ie het niet :(

Rik :)

ja hoorrrrr wtf is dit dan whahaha

ik kijk nieuwe berichten en zie mijn naam staan, ik denk wtf, es ff kijken hahaha.

nja ik zal ff posten:P

had eigenlijk als 2e post moeten staan he haha

mijn eigen mening is dat ik jou voorkant mooier vind en mijn achterkant haha, dus zullen we ooit eens ergens samen rijden moet je maar achter me gaan rijden haha:P:P

ennuhhh mijne is ook nog nie klaar he haha, komen in de loop van de tijd ook nog angel eyes in en gepolijste wielen :P

suc50010d.jpg

suc50547.jpg

suc50011.jpg

hoe kom je er eigenlijk op om dit topic te maken haha, echt slap geouwehoer ja!! :P

moet ik trouwens me to do list er ook nog bij zetten? haha

nee als ie helemaal klaar is zal ik ook wel ff zo topic openen (over aantal jaar ofzo:S)

wat heb je nou weer gezegt rik :jerry :jerry

maar turbo, dat motorishe gaat bij mij heeeeel lang duren haha.

ik had het meer over de looks.. gsi bumpers heb ik over gedacht, heb nog m3 spiegels liggen, gsi motorkap komt er nog op.. ach ik ga ook niet alles zeggen.

hier nog iets waar over na gedacht word en ik al mee bezig ben geweest via shops van risl ;)

suc50043_1.png

suc50043_2.png

denk dat ie de fotos nie weer geeft... png

@soepkiepe wrote:wat heb je nou weer gezegt rik :jerry :jerry

maar turbo, dat motorishe gaat bij mij heeeeel lang duren haha.

ik had het meer over de looks.. gsi bumpers heb ik over gedacht, heb nog m3 spiegels liggen, gsi motorkap komt er nog op.. ach ik ga ook niet alles zeggen.

hier nog iets waar over na gedacht word en ik al mee bezig ben geweest via shops van risl ;)

suc50043_1.png

suc50043_2.png

denk dat ie de fotos nie weer geeft... png

de eerste shop vind ik een beetje alsof je de onderkant ingeteert hebt tegen roesten :jerry

de tweede shop vind ik daarintegen Ubergeil :wub

edit, wel e-266 pakken dan he :D

heb je al gezopen soepkip ofzo damn die 1e shop is uhh :puke :puke een soort hamerrite !!!

en de 2e tsja smaken verschillen he

maar dat turboverhaal duurt ook wel ff hoor, en geen idee hoelang me ride nog zo goed is zoals die nu is

ik wil er zeker nog wel meer aan gaan doen

verlagen zowieso denk 4 cm op ze buuk

en verder maybe meer de gsi kant op en ja dan weer zwart !!!

Terug
Naar boven