• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

soepkiepie versus turbootje

dat klopt Turboo heeft een 3-deurs en Kipesoep 5.

Maare Soepkiepe, ben je dit nou echt van plan ??

Vind die achterklepspoiler van Soepkiepe erg mooi (die heb ik zelf ook, in de voorraad)

daarintegen vindt ik het voorfront van Turbo weer mooi. Alleen had die bumper ook rood moeten zijn.......

Die lm velgen van Turbo is ook gelikt. mooi !!

maar beide hebben Kadett E spiegels, :thumbup :thumbup

Rik :)

Beetje hoog tjoener gehalte met dat 2tone & m3 spiegelgebeuren als je 't mij vraagt :hmmz

Maar smaken verschillen natuurlijk!

@Emiel-Manta wrote:Beetje hoog tjoener gehalte met dat 2tone & m3 spiegelgebeuren als je 't mij vraagt :hmmz

Waar zie jij m3 spiegels? zijn gwoon f2 hoor :D

@soepkiepe wrote:wat heb je nou weer gezegt rik :jerry :jerry

maar turbo, dat motorishe gaat bij mij heeeeel lang duren haha.

ik had het meer over de looks.. gsi bumpers heb ik over gedacht, heb nog m3 spiegels liggen, gsi motorkap komt er nog op.. ach ik ga ook niet alles zeggen.

hier nog iets waar over na gedacht word en ik al mee bezig ben geweest via shops van risl ;)

denk dat ie de fotos nie weer geeft... png

Lezennnn :thumb

@trashmetal wrote:@Emiel-Manta wrote:Beetje hoog tjoener gehalte met dat 2tone & m3 spiegelgebeuren als je 't mij vraagt :hmmz

Waar zie jij m3 spiegels? zijn gwoon f2 hoor :D

Ook niet, zijn F1 spiegels, vorm zijn gelijk als aan de Kadett E king:

Trouwens, de GSi spoiler van Soepkipe is ook mooi bling bling.

Die heb ik ook eens gekocht, meteen in dezelfde kleur maar toen ik hem erop wou zetten veranderde ik ineens van gedachte.

Nu heb ik dus wat ik toen bedacht heb :jerry

Rik :)

pfff... lezen zeggen ze :P

shops zijn door risl gemaakt dus je belidigt hem hoor.

ik heb hem gevraagd om een shop te maken zodat ik een idee zou krijgen hoe het zou staan, en van mij hoefde de shops niet gelijk perfect te zijn.

de bovenste had ik zelf ook de gedachten bij, het staat wel leuk maar lijkt dat er zo schade weg gewerkt is.

de 2e vind ik mooi maar andersom lijkt me mooier ;)

m3 spiegels komen sowieso er op, twotone is gewoon ff om te kijken als het lijk.

heb wel in de planning om hem te laten spuiten, maar andere kant vind ik het ook weer zonde van me geld :P

soms zijn er belangrijkere dingen dan een auto, en als het nou me 2e auto was had ik er misschien een show auto van gemaakt, maar hij is gewoon voor degelijks gebruik, dus dat houd ook weer dingen tegen.

verlagen lijkt me ook wel wat, maar gewoon de drempels over komen vind ik belangrijker ;)

Ja, thanks voor de comments op m'n shops ;)

Ik was inderdaad gevraagd om iets met rood en zwart in two-tone te doen. Was voor mij de eerste keer dat ik een wagen two-tone shopte, dus inderdaad niet perfect.

Zelf vind ik de zwarte onderkant juist wel heel erg stoer, maar goed, smaken verschillen.

@RISL wrote:Ja, thanks voor de comments op m'n shops ;)

Ik was inderdaad gevraagd om iets met rood en zwart in two-tone te doen. Was voor mij de eerste keer dat ik een wagen two-tone shopte, dus inderdaad niet perfect.

Zelf vind ik de zwarte onderkant juist wel heel erg stoer, maar goed, smaken verschillen.

maar goed dat smaken verschillen. anders reden we allemaal t zelfde ;)

ik keek net even naar de tijdstippen van mn posts

denk dat de witte wijn, rode wijn, dobbel palm, jupiler, dommelsch, en ja zelfs euro shopper :oops:

begon te werken

dan is lezen en kijken niet zo makkelijk meer :jerry

maar uhhh hoezo heb ik 2 deuren te veel?

sman met de gis spoiler lijkt de auto ineens langer is me op gevallen.

maar de reden dat ik 5 deurs heb is de 2 kids.

anders had ik nog steeds in me crosatje gereden ;)

ik wou gewoon wat groters, EN 2 extra deuren.

dus in mijn ogen heeft turbotje er weer 2 te weinig.

zo kun je dus door blijven gaan..:P

maar uhhhh ik heb nog niemand echt ontopic zien reageren..

topic heet zoek de verschillen, het enige wat ik lees is op en aanmerkingen aan beide autos, maar niet 1 verschil, en die zijn er echt meer dan zat ;)

@soepkiepe wrote:maar uhhh hoezo heb ik 2 deuren te veel?

sman met de gis spoiler lijkt de auto ineens langer is me op gevallen.

maar de reden dat ik 5 deurs heb is de 2 kids.

anders had ik nog steeds in me crosatje gereden ;)

ik wou gewoon wat groters, EN 2 extra deuren.

dus in mijn ogen heeft turbotje er weer 2 te weinig.

zo kun je dus door blijven gaan..:P

maar uhhhh ik heb nog niemand echt ontopic zien reageren..

topic heet zoek de verschillen, het enige wat ik lees is op en aanmerkingen aan beide autos, maar niet 1 verschil, en die zijn er echt meer dan zat ;)

kom ma op soepkip

zal ik beginnen

2 deuren verschil

uhh 17 inch BAM !!

mooiere motorkap

betere rode kleur :P

enz

enz

enz

Terug
Naar boven