• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

soepkiepie versus turbootje

En nog iets verlaagd.

suc50043-3-1.gif

@DarkNL08 wrote:Nu de stootlijsten op de deuren nog rood, en die op de bumpers ook :kewlpics

neeeeee!!!!! zo is ie perfeckt!!!

alleen skirts misschien nog.

de strips en klinken juist mooi zwart spuiten!

nja en heel misschien gsi bumpers en motorkap, maar dan ben ik het zwarte in de bumpers kwijt, en dat wil ik niet. :P

dan maar die irmsher bumper die zijn ook wel mooi.

och kut..

weet je?

ik wou vandaag helemaal niks doen, zondag doe ik normaal nooit wat.

maat van me en kwam met het idee wat lampen uit zijn golf te halen omdat die toch weg gaat en had ik mijn lampen compleet.

en tsja, van het 1 komt het ander, er ook maar in gezet.

rond 2 uur begonnen met alles, zoals lampjes controleren, nieuwen er in, kabels die niet goed zaten waardoor ze weer niet branden als je ze er in drukt.

al met al waren we rond half 7 klaar :shock:

vriendin vond het ook beslist nie mooi dat ik toch wat ben gaan doen haha.

fotos maken heb ik dus ook nie meer aan gedacht.

morgen zal ik ze maken, dan komen ze te staan in updates aan mijn astra.

zal morgen avond er sowieso staan ;)

Soepkiepe, deze bedoelde ik dus king:

in pm het aanbrengen van gsi sideskits wel eens besproken

kon alleen ff geen foto vinden :thumb

klopt, had het zelf ook wel eens gezien ;)

maar zie ze maar eens te vinden haha:P

maar gsi is in nl ook in station geleverd toch? denk dat daar de zelfden opzitten, ALS ze er op zitten;)

godver :swear

heb i dus ook weer niks aan, denk dat ik dan toch maar moet doen wat ik mario in pm stuurde.

2 setjes kopen en daar mee knutselen;)

nou... de 2 deuren die ik te veel had wat hier in 1 van de 1e paginas stond is dus geen verschil meer.

verder denk ik dat je er nu zat kan vinden nog :P

:jerry :jerry :jerry

suc50001.jpg

ook de wielen zijn geen staal meer...

ook vind ik dat bij mijn auto zo bumper in een andere kleur veeeeeeel beter staan dan een rooie met een andere kleur :P

haha we gaan weer verder :P

en niet zeiken over het kleur verschil ;)

@soepkiepe wrote:nou... de 2 deuren die ik te veel had wat hier in 1 van de 1e paginas stond is dus geen verschil meer.

verder denk ik dat je er nu zat kan vinden nog :P

:jerry :jerry :jerry

suc50001.jpg

ook de wielen zijn geen staal meer...

ook vind ik dat bij mijn auto zo bumper in een andere kleur veeeeeeel beter staan dan een rooie met een andere kleur :P

haha we gaan weer verder :P

en niet zeiken over het kleur verschil ;)

Eey, voor montage van GSi skirts hoef je nu niet meer moeilijk te doen ;) :jerry

ja wel en niet eigenlijk.

is apk afkeur, en ik heb in hoogte verstelbare koplampen.

dus dan zal ik al een setje in hoogte verstelbare extra moeten hebben voor de apk.

en voor zo ver ik weet word de lichtopbrengst ook minder, en ik weet niet als ik daar wel zo blij van word.

misschien ooit een keer smoke samen met xenon verlichting ;)

nee hoor de mijne zijden ze nooit wat van met mijn vectra,,gupy ook nooit volgens mij daar zijn ze heen gegaan..heb nu ook weer originele erin deze komen ook weer aan de beurt...ik verander nx aan de lichtopbrengst..

gr bertje :agent

heb je misschien een foto er van?

mijn bedoeling was dan om het glas er af te halen en de rand van de reflector met mat zwart of glans zwart te zpuiten, dus niet de hele reflector, alleen de rand

Terug
Naar boven