Nu voor de 3e keer een probleem met de akoestische indicatie in de auto. Oa. knipperlichten, gordel en parkeersensoren. Plots valt deze weg, meestal met parkeren. Heeft al in een buts in de achterbumper gezorgd. Volop gepiep met inparkeren waarna ineens stil tegen een obstakel, zonder piep. Al een keer een unit vervangen (omdat de achterverlichting van mijn ST niet meer werkte (door oom agent op gewezen in het donker) en hier mee samenwerkt?). Vervolgens een software update en nu 4 maanden later is het weer zover. De auto een half uurtje laten staan, alles gereset en weer werken. Binnenkort maar weer naar de dealer. Na een jaar al een behoorlijke lijst met wat kapot (zowel mechanisch als elektrisch, oa achterlichten, remmen, dashboard compleet zwart etc), nu nog garantie maar.... Wel al een jaar garantie bij gekocht, omdat ik op het moment niet veel vertrouwen in de Opel techniek heb, auto heeft al 3 keer voor 2 dagen bij de dealer gelogeerd. Ben ik de enige met dit gek.... (volgens de geleerden zijn er maar weinig problemen)? Is een prachtkar en rijdt fantastisch, maar toch. Ben benieuwd.