• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Software voor clone op-com

Hallo allemaal ik heb even jullie hulp nodig.

Ik zie op aliexpress zovvel op-coms staan.

Of kan ik deze beter ergens anders bestellen?

Ik heb ook wel gehoord dat de software het belangrijkste is.

Ik zou graag weten welke ik voor mijn Opel Astra nodig heb.

Ik heb een opel Astra Z 1.8 XE bouwjaar 2005.

Ik denk dat ik wel een nodig heb met can bus.

ik hoor graag van jullie. :help:

M.v.g. Ad

[quote quote=18348105]Hallo allemaal ik heb even jullie hulp nodig. Ik zie op aliexpress zovvel op-coms staan. Of kan ik deze beter ergens anders bestellen? Ik heb ook wel gehoord dat de software het belangrijkste is. Ik zou graag weten welke ik voor mijn Opel Astra nodig heb. Ik heb een opel Astra Z 1.8 XE bouwjaar 2005. Ik denk dat ik wel een nodig heb met can bus. ik hoor graag van jullie.
help.gif
M.v.g. Ad[/quote]

Al gevonden? zit met het zelfde momenteel rij dan wel een vectra c z32se uit 2004. Geen idee welke het beste is :help: :help:

Heeft iemand voor mij software voor mijn opcom clone? is versie 6.0 (staat op de printplaat) Huidige software geeft een driverfout zodra ik de opcom inplug op de auto.

Alvast bedankt.

Beste leden,

ik heb sindskort een opcom clone v1.59.

Wie kan mij helpen aan een NL versie?

alvast bedankt!

Hallo allemaal,

heb vandaag een OP-COM binnen gekregen die ik via Marktplaats heb overgenomen. Echter, er zit een gebarsten CD bij. Op een papiertje staat echter wel het volgende: Firmware Version V01.99. Kan iemand mij wellicht aan de juiste software helpen?

[quote quote=18371793]Hallo allemaal, heb vandaag een OP-COM binnen gekregen die ik via Marktplaats heb overgenomen. Echter, er zit een gebarsten CD bij. Op een papiertje staat echter wel het volgende: Firmware Version V01.99. Kan iemand mij wellicht aan de juiste software helpen?[/quote]

ALS JE WILT KAN IK JE DE SOFTWARE TOESTUREN STUUR MAAR PB MET EMAIL

Helaas werkt de software die ik opgestuurd heb gekregen niet. Ik denk dat het in mijn geval gaat om de China clone, en die software ben ik nodig. Zijn er nog meerdere opties om de software te verkrijgen?

Ik kreeg zowel bij HS-CAN, MS-CAN, SW-CAN als bij CH-CAN een foutmelding met iets als: interface communication error or interface not powered from car.

dat was de zelfde melding die ik ook had licht dus waarschijnlijk aan een verkeerde com poort een kennis van mij heeft de juiste com poort geinstaleerd en hij werk super

Wie zou mij kunnen helpen

Ik heb al eens opcom gehad voor win7 deze was NNederlans

Maar heb nu win10 is dat ook mogelijk weer Nederlandse sofware?

Mvg Kevin

[quote quote=18372502]Wie zou mij kunnen helpen Ik heb al eens opcom gehad voor win7 deze was NNederlans Maar heb nu win10 is dat ook mogelijk weer Nederlandse sofware? Mvg Kevin[/quote]

Heb nog een nederlandse versie gaat tot bj 2010 nieuwere versie alleen engels tot 2016

iemand nog nederlandse sofware voor de clone ??
mijn laptop is de verkeerde kant op dicht gevouwen geweest :-)

[quote quote=18374775]iemand nog nederlandse sofware voor de clone ?? mijn laptop is de verkeerde kant op dicht gevouwen geweest
wpml_smile.gif
[/quote]

kan je helpen met nederlandse software van opel t/m bj 2010 stuur maar pb met email

Goede dag ik heb momenteel problemen met mijn Tigra kap.

Daarom een Op-Com gekocht in China maar krijg hem niet werkend.

Wie heeft er voor mij een werkende software download liefst Nederlands alvast bedankt

Terug
Naar boven