• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Software voor clone op-com

Ja mensen hallo daar...

Ik heb voor de kerst een op-com setje gekregen, maar krijg hem niet aan de praat met deze software.... dusss opeltje17 heb je voor mij

ook misschien de nl versie in de hoop dat ik dan overal vanaf ben??

Thnx alvast

greetz paul

@@stracoupe wrote:Ja mensen hallo daar...

Ik heb voor de kerst een op-com setje gekregen, maar krijg hem niet aan de praat met deze software.... dusss opeltje17 heb je voor mij

ook misschien de nl versie in de hoop dat ik dan overal vanaf ben??

Thnx alvast

greetz paul

Zie PM

Thanx opeltje17,

maar heb ik een vraag, waarom krijg ik de volgende foutmelding ??

Oja bij apparaat beheer staat het hele op-com niet bij......

Greetz Paul

Je geeft zelf het antwoordt al, omdat je op-com niet wordt weergegeven in apparaat beheer werkt het niet.

In de map van de drivers zit een how-to in het Nederlands(PDF) hoe je de drivers moet installeren dat doen en hij wordt weergegeven in apparaat beheer en hij werkt.

Hmmm dan ga ik nog een keer kijken want zie inderdaad wel een how to maar dan alleen als deze bij apparaatbeheer wordt weergegeven als een ?.. maar staat helemaal niets.... pfff komt goed hoop ik hahah

Zo heb even gezocht.... de op com stond er wel tussen en ook correct geinstalleerd. heb alsnog even de drivers geupdate volgens de how-to. Maar alsnog als ik de laptop op mijn auto aansluit krijg ik dezelfde melding als voorheen. Die ik gepost heb..... :wtf

Oja bij mij brand alleen het rode ledje en heel af en toe de oranje..

Hopelijk is dit op te lossen

greetz Paul

@@stracoupe wrote:Zo heb even gezocht.... de op com stond er wel tussen en ook correct geinstalleerd. heb alsnog even de drivers geupdate volgens de how-to. Maar alsnog als ik de laptop op mijn auto aansluit krijg ik dezelfde melding als voorheen. Die ik gepost heb..... :wtf

Oja bij mij brand alleen het rode ledje en heel af en toe de oranje..

Hopelijk is dit op te lossen

greetz Paul

Dat kan kloppen dan moet je ergens (in het beginscherm) bij instellingen, het type op-com instellen meen ik. Moet iets zijn met "Type A,B,C of D", zoiets was het volgens mij. Ik heb mijn op-comook sinds kerst en kreeg hem met deze software prima werkend. Ik heb deze foutmelding ook gehad ma na het wijzigen van het type was het opgelost.

Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk

Oke dan, ga ik dat eventjes proberen in de middag :thumb

ik dacht namelijk dat het goed was, aangezien ik bij het testen de melding kreeg : succesfull .

Ik zeg tot vanmiddag.

Greetz

paul

@@stracoupe wrote:Oke dan, ga ik dat eventjes proberen in de middag :thumb

ik dacht namelijk dat het goed was, aangezien ik bij het testen de melding kreeg : succesfull .

Ik zeg tot vanmiddag.

Greetz

paul

Klopt bij mij stond hij ook netjes "Succesfull" maar werkte inderdaad ook niet.

Ervaring met Op-com inhoudelijk (buiten de ervaring die ik dit weekend heb opgedaan haha) heb ik niet, maar mocht je er niet uit komen laat het even weten. Dan kijk ik straks even hoe die instellingen bij mij staan, volgens mij heb ik buiten het type niks anders aangepast.

@@stracoupe wrote:Zooo daar was ik weer..

heb gekeken bij de instellingen van A tm D maar bij geen van beide doet deze het...

gr Paul

Bij mij staat ie op OP-COM Revisie B, maar welk besturing systeem draai je win7,win xp etc ??? goede bits versie geïnstalleerd(X64,X32/X86)????

Als je namelijk windows 7 draait kan je hem proberen op te starten als administrator(rechter muisknop op logo opcom drukken).

Terug
Naar boven