• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Software voor clone op-com

Welke versie gebruiken jullie eigenlijk nu met de Op-com clone. Ik heb zelf namelijk ook verschillende versies. Maar er zit verschil in de versie bij de een kan ik meer als bij de andere versie.

Is jullie dit ook opgevallen?

Ik ben mijn cd niet kwijt, of zoiets, maar ik gebruik al jaren dezelfde versie van opcom, en ik ben even benieuwd wat de meest recente versie is :-)

Alvast bedankt!

Vermist onze Corsa B 1.OOOcc Bj. mei 2000 soms niet start als hij warm is wou ik hem zelf even kunnen uitlezen.

Was toch al enkele jaren van plan een universele scanner te kopen maar bericht gekregen dat dit niet gaat werken aangezien de B nog de OBD1 aansluiting heeft i.p.v. de OBD2 die de meeste auto's nu hebben.

Er is mij dus aangeraden zo'n op-com te kopen maar waar bestel ik dat en welke moet ik dan hebben?

Wil het zo vlug mogelijk in huis aangezien de auto van mijn dochter is en ik al 2 keer op depanage gemoeten ben. ;)

@McLambo wrote:Ik ben mijn cd niet kwijt, of zoiets, maar ik gebruik al jaren dezelfde versie van opcom, en ik ben even benieuwd wat de meest recente versie is :-)

Volgens mij is 2010-08 de nieuwste versie, tenminste, die heb ik draaien en nog niet geen andere versie kunnen ontdekken...

Mijn Astra is van 03-2011 en naar mijn idee mis ik van een hele hoop dingen de mogelijkheid om uit te lezen en instellingen te wijzigen... ik kan zelfs geen measure blocks uitlezen van de motor, ecc en noem maar op. Voor de ecc e.d. heb ik het al geprobeerd te doen alsof het een insignia is, maar voor de motor gaat dat niet lukken (A14NEL)...

Heeft er iemand toevallig al een oplossing hiervoor, of moet ik het gewoon nog even afwachten? :angel

@djsparky wrote:@McLambo wrote:Ik ben mijn cd niet kwijt, of zoiets, maar ik gebruik al jaren dezelfde versie van opcom, en ik ben even benieuwd wat de meest recente versie is :-)

Volgens mij is 2010-08 de nieuwste versie, tenminste, die heb ik draaien en nog niet geen andere versie kunnen ontdekken...

Mijn Astra is van 03-2011 en naar mijn idee mis ik van een hele hoop dingen de mogelijkheid om uit te lezen en instellingen te wijzigen... ik kan zelfs geen measure blocks uitlezen van de motor, ecc en noem maar op. Voor de ecc e.d. heb ik het al geprobeerd te doen alsof het een insignia is, maar voor de motor gaat dat niet lukken (A14NEL)...

Heeft er iemand toevallig al een oplossing hiervoor, of moet ik het gewoon nog even afwachten? :angel

Is idd nog geen nieuwere versie van helaas.

Ik heb een corsa b uit 2000, torque (op smartphone) en bleutooth dongle werken niet.

Ik heb nu een opcom clone, maar zou graag NL software willen gebruiken.

Velen gingen mij schijnbaar al voor 😉

Terug
Naar boven