• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

soms kan je beter je oude liefde niet meer terugzien........

Die is inderdaad behoorlijk verziekt....die Japanse stijl is zo lelijk op Europese wagens. Vleugeldeuren vind ik dan nog wel gaan, maar die motorkap in tweeën ziet er niet uit. En :wtf : leren bekleding op de velgen???

Maar een foto van hoe jij 'm had, zie ik niet?

GroteFoto-VFHIFGLE.jpg

nou weet ik dat over smaak niet te twisten valt (iemand heeft dit mooi gevonden blijkbaar...) maar toch!

@RISL wrote:Die is inderdaad behoorlijk verziekt....die Japanse stijl is zo lelijk op Europese wagens. Vleugeldeuren vind ik dan nog wel gaan, maar die motorkap in tweeën ziet er niet uit. En :wtf : leren bekleding op de velgen???

foto volgt nog staat er ook he;)

ma wees blij dat je je oude bakkie nog terug ziet.

ik zal mijn oude corsatje nooit weer zien :cry

kwam er van de week via rdw.nl ff achter dat het kenteken niet meer bestaat, denk dat ie dood is dus..

of wachtend op de rodeo of zo :thumbdown

Die is inderdaad behoorlijk verziekt....die Japanse stijl is zo lelijk op Europese wagens. Vleugeldeuren vind ik dan nog wel gaan, maar die motorkap in tweeën ziet er niet uit. En :wtf : leren bekleding op de velgen???

:sleeping Oww hihi, was weer eens te snel...was mooi, nu mja, zonde, kan me er alleen maar bij aansluiten. :( Calibra's zijn naar mijn idee hele mooie auto's en zwaar onderwaardeerd, daar moet je zoveel mogelijk vanaf blijven want zodra je ook maar dingetje verkeerd doet is ie gelijk sjonnie. Zijn maar enkelen die hem echt netjes hebben.

@RISL wrote:Die is inderdaad behoorlijk verziekt....die Japanse stijl is zo lelijk op Europese wagens. Vleugeldeuren vind ik dan nog wel gaan, maar die motorkap in tweeën ziet er niet uit. En :wtf : leren bekleding op de velgen???

foto volgt nog staat er ook he;)

ma wees blij dat je je oude bakkie nog terug ziet.

ik zal mijn oude corsatje nooit weer zien :cry

kwam er van de week via rdw.nl ff achter dat het kenteken niet meer bestaat, denk dat ie dood is dus..

of wachtend op de rodeo of zo :thumbdown

@asconahobbyist wrote:
GroteFoto-VFHIFGLE.jpg

nou weet ik dat over smaak niet te twisten valt (iemand heeft dit mooi gevonden blijkbaar...) maar toch!

zo dus!!!

dit is 2004 geweest,ding had toen 90.000 km origineel gelopen,was een plaat van een ding maar reed teveel km's dus heb m toen ingeruild op een Astra F op gas.

altijd spijt van gehad,maar hoef m nu niet meer terug

idd,paar leuke wielen,niet te gek ,remus of sebring uitlaatje,klein achtervleugeltje mag,hoeft niet en eventueel 4 cm verlagen,meer moet je er naar mijn idee echt niet aan doen.

:sleeping Oww hihi, was weer eens te snel...was mooi, nu mja, zonde, kan me er alleen maar bij aansluiten. :( Calibra's zijn naar mijn idee hele mooie auto's en zwaar onderwaardeerd, daar moet je zoveel mogelijk vanaf blijven want zodra je ook maar dingetje verkeerd doet is ie gelijk sjonnie. Zijn maar enkelen die hem echt netjes hebben.

zeker wel een mooi ding jah, ben een beetje verliefd op die kleur geworden sinds ik zelf een auto in die kleur had ( de corsa dus :()

vind het idee van de motorkap wel grappig trouwens, maar zal het zelf niet willen hebben, nu kan je alleen maar vanaf de voorkant bij de motor

ff gekoepierd want je was me voor:P

Berichttitel: Re: soms kan je beter je oude liefde niet meer terugzien....

idd,paar leuke wielen,niet te gek ,remus of sebring uitlaatje,klein achtervleugeltje mag,hoeft niet en eventueel 4 cm verlagen,meer moet je er naar mijn idee echt niet aan doen.

hier ben ik het wel mee eens.. sowisoso iets lager leggen was mooi geweest

@asconahobbyist wrote:
GroteFoto-VFHIFGLE.jpg

zo dus!!!

dit is 2004 geweest,ding had toen 90.000 km origineel gelopen,was een plaat van een ding maar reed teveel km's dus heb m toen ingeruild op een Astra F op gas.

altijd spijt van gehad,maar hoef m nu niet meer terug

Ik was ook wat te vroeg.

Vind het echt zonde van de auto. Moet wel zeggen dat ik vind dat de meeste Calibra's verkr8 zijn door hun eigenaren.

hier in hoogeveen rijd ook een calibra rond...

onwijse bumpers

onwijse wielen

onwijse spoilers

het lulligste is dat ie zelf denk dat ie heel stoer is met die auto :jerry

ik rijd nog liever in een rotte golf dan dat ik in die auto moet rijden

zeker wel een mooi ding jah, ben een beetje verliefd op die kleur geworden sinds ik zelf een auto in die kleur had ( de corsa dus :()

vind het idee van de motorkap wel grappig trouwens, maar zal het zelf niet willen hebben, nu kan je alleen maar vanaf de voorkant bij de motor

ff gekoepierd want je was me voor:P

Berichttitel: Re: soms kan je beter je oude liefde niet meer terugzien....

hier ben ik het wel mee eens.. sowisoso iets lager leggen was mooi geweest

Smaken verschillen en ieder zijn smaak

Voor mij als die achtervleugel er af gaat en hij donkerpaars of zwart metallic word gespoten

En een setje mooie zwart gepoedercoate velgjes er onder, wat chrome details

en vind em klasse king:

Terug
Naar boven