• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sony GT35U autoradio inbouwen

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn nieuwe sony autoradio.

Er zat een jvc radio in die deed het.

Nu wil ik de sony inbouwen en die doet het niet.

In de installatie staan 3 verschillende combinaties om de roode en gele kabels aan te sluiten.

Ik heb alles geprobeerd. Alleen bij de combinatie rood op geel en geel op rood hoor je cd speler aan het begin. Hij pakt wel cd's maar verder niks

Nu heb ik 2 andere sony radio's geprobeerd en daar gebeurt hetzelfde. Ik denk dus dat het aan de iso kabels van mn auto ligt. Heb btw een opel astra G.

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

origineel gepost door Blue-Dragon

Denk dat er een zekering kapot is gegaan?

En heb je wel je contact aan staan?

Bedankt voor je snelle reactie.

Nee er is geen zekering kapot want als ik de jvc radio er weer in doe doet die het perfect. Zekering van de sony radio is ook goed.

Contact staat aan. Met de jvc radio deed die het ook als het contact uit stond weet ook niet waarom.

Jvc radio heeft ook geen speciale iso kabel zoals die van de sony.

je moet die iso kabel aansluiten op de radio en je moet het rode en gele draad omdraaien hier heb je van die plastice verbindingen bij de rode en gele draad deze kun je omwisselen en dan moet die het doen.

origineel gepost door bjornspiering

je moet die iso kabel aansluiten op de radio en je moet het rode en gele draad omdraaien hier heb je van die plastice verbindingen bij de rode en gele draad deze kun je omwisselen en dan moet die het doen.

Dat heb ik al geprobeerd, staat in mn verhaal. Als ik dat heb hoor je alleen de cd speler zoomen en verder niks.

gr.

Terug
Naar boven