• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sorry, maar ik ben overgestapt

Dankjewel dat jullie allemaal meeleven met mijn smaak :D

Kofferruimte op verzoek (daar passen aardig wat kratjes in ;) ) : Ojah dat zwarte vilt ligt er origineel niet in, alles is in cremekleur, maar wat netjes ismoet je netjes houden ;)

signum_laadruimte.jpg

Daar kunnen de honden wel in! De tassen zullen toch op achterbank moeten, vooral als er eten in zit :jerry

@Maurice89 wrote:Mooie wagen heb je :thumb Had nog btw gehoord dat je je oude bandjes had gezien haha :jerry

Haha ja mijn oude winterbandjes.. deed zeer om ze te zien, had er toen wel spijt van dat ik ze verkocht had, want die winter was wel heel erg extreem :shock:

Maar ik heb inmiddels een nieuw setje, dus ik kom deze winter ook door :thumbup

Haha, ik heb er zeker van genoten zijn echt goede bandjes :thumbup Alleen dit jaar zulle ze in de garage blijven liggen me calibra is dood :thumbdown Miss kom ik je auto wel is tegen :thumb

yes dat is geen rommel, ik hoorde inderdaad dat je Calibra het heeft begeven, zonde zeg! maar des te meer reden om er een ander lekker blokje in te leggen :D

En wie weet, rijd hier iig in de buurt rond ;)

Mooie Signum,vooral die velgen ;) ;) .

Maaruh, dat jij de hele zijkant uit je wagen zaagt voor een paar duidelijke interieurfoto's :jerry :jerry

@ahrend wrote:Mooie Signum,vooral die velgen ;) ;) .

Maaruh, dat jij de hele zijkant uit je wagen zaagt voor een paar duidelijke interieurfoto's :jerry :jerry

haha ik schrok al! (blijf van mijn auto af wilde ik bijna zeggen, maar jij hebt een H) :D

Maar zagen kon ik niet aan beginnen, gewoon raampje inslaan :jerry

En zeker mooie velgen heb jij king:

En jij rijdt hier ook nog in de buurt rond, brabo! Want ik kom ook omstreken Eindhoven :thumbup

Hehe, praktisch of niet, gewoon netjes houden wat netjes is ;)

Plannen zijn er wel, maar dat komt met de tijd.

Wil nog graag donkere koplampen en donkere achterlichten, dat maakt hem wel af lijkt me

Ojah en ik wil nog kijken wat de mogelijkheden om een Holden logo in de grill te plaatsen.

Maar idd rustig aan en nog wat knutsel in het vooruitzicht houden, dat houd het leuk :)

Terug
Naar boven