• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Soul's Vectra Gts

[rquote=1893214&tid=144672&author=opel-limbo]Welkom hier en een nette GTS heb je. Veel veilige kilometers gewenst. Ennuh, tis nie errug dat je hier hebt gepost hoor. Er staan zelfs Benzen tussen hier!!!

Greetz Roel met een C.[/rquote]

Ik wil het forum niet vervuilen Roel:D

Jan

[rquote=1893214&tid=144672&author=opel-limbo]Welkom hier en een nette GTS heb je. Veel veilige kilometers gewenst. Ennuh, tis nie errug dat je hier hebt gepost hoor. Er staan zelfs Benzen tussen hier!!!

Jan

:o lol

[rquote=1893915&tid=144672&author=janneman vectra c][rquote=1893214&tid=144672&author=opel-limbo]Welkom hier en een nette GTS heb je. Veel veilige kilometers gewenst. Ennuh, tis nie errug dat je hier hebt gepost hoor. Er staan zelfs Benzen tussen hier!!!

Jan[/rquote]

:o lol

[rquote=1893915&tid=144672&author=janneman vectra c][rquote=1893214&tid=144672&author=opel-limbo]Welkom hier en een nette GTS heb je. Veel veilige kilometers gewenst. Ennuh, tis nie errug dat je hier hebt gepost hoor. Er staan zelfs Benzen tussen hier!!!

Jan[/rquote]

Mooie auto, maar die K&N filter is een (heel) slecht idee.

Je motor haat nu de lucht uit de warme motorruimte.

Hierdoor krijg je flink prestatieverlies als de motor warm is, dat ga je deze zomer merken, zeker bij stadsverkeer waarbij er weinig rijwind is.

Veel beter was het geweest om zoiets te monteren:

article10901568.jpg

Je hebt dan wel een open filter, maar je pakt de lucht door de originele inlaat aan de voorkant van de auto.

Mooie auto, maar die K&N filter is een (heel) slecht idee.

Je motor haat nu de lucht uit de warme motorruimte.

Hierdoor krijg je flink prestatieverlies als de motor warm is, dat ga je deze zomer merken, zeker bij stadsverkeer waarbij er weinig rijwind is.

Veel beter was het geweest om zoiets te monteren:

article10901568.jpg

Je hebt dan wel een open filter, maar je pakt de lucht door de originele inlaat aan de voorkant van de auto.

mooie auto!!

1vraagje, knipperen je ledjes niet als je ze uit hebt staan?

ivm met controle of de lampjes defect zijn.

mooie auto!!

ivm met controle of de lampjes defect zijn.

[rquote=1894355&tid=144672&author=c-dett16v]mooie auto!!

ivm met controle of de lampjes defect zijn.[/rquote]

Hahaha ja helaas wel zowel voor als achter in bij mijn kenteken.

Maar ze knipperen alleen de eerst minuut daarna stoppen ze, rij toch altijd met mijn stadslichten aan dus maak me er niet zo druk om hahaha :P

[rquote=1894355&tid=144672&author=c-dett16v]mooie auto!!

ivm met controle of de lampjes defect zijn.[/rquote]

Hahaha ja helaas wel zowel voor als achter in bij mijn kenteken.

Maar ze knipperen alleen de eerst minuut daarna stoppen ze, rij toch altijd met mijn stadslichten aan dus maak me er niet zo druk om hahaha :P

Nou Lekker weer, Was gister na mijn werk de vectra wassen en wat zie ik op mijn rechter achterscherm......

Een blaasje dus ik kijk de rest even na en ja hoor, rechts achter naast de rand waar de achterklep dichtgaat laat de lak dus gewoon los :'(

Is dit een bekend probleem bij de vectra's uit 2005? Hoop dat het onder de garantie gaat vallen:( ook doet mijn airco het niet, schokbrekers voor kraken als een gek, rechter achteruitje lekt....

Ik kan wel huilen :(

Nou Lekker weer, Was gister na mijn werk de vectra wassen en wat zie ik op mijn rechter achterscherm......

Een blaasje dus ik kijk de rest even na en ja hoor, rechts achter naast de rand waar de achterklep dichtgaat laat de lak dus gewoon los :'(

Is dit een bekend probleem bij de vectra's uit 2005? Hoop dat het onder de garantie gaat vallen:( ook doet mijn airco het niet, schokbrekers voor kraken als een gek, rechter achteruitje lekt....

Ik kan wel huilen :(

Welkom met je mooie vec,,,

En nee die van mij is van 2005 herken geen roest,,,

Kraken kunnen ook de stabilisator rubbers zijn...

Als je garantie hebt..... wie weer...wat betreft de roest natuurlijk.... ligt aan coulance van de dealer...en zijn/haar wil...

Meestal is er garantie van binnen uit...en is dit van binnenuit, of een niet goed gerepareerd schadetje...of heeft de vorige eigenaar er bv een fiets/andere lading ingehad en heeft deze schade gemaakt en...niet naar omgekeken....

Hoop dat het goed komt

Anders een een :kewlpics

Welkom met je mooie vec,,,

En nee die van mij is van 2005 herken geen roest,,,

Kraken kunnen ook de stabilisator rubbers zijn...

Als je garantie hebt..... wie weer...wat betreft de roest natuurlijk.... ligt aan coulance van de dealer...en zijn/haar wil...

Meestal is er garantie van binnen uit...en is dit van binnenuit, of een niet goed gerepareerd schadetje...of heeft de vorige eigenaar er bv een fiets/andere lading ingehad en heeft deze schade gemaakt en...niet naar omgekeken....

Hoop dat het goed komt

Anders een een :kewlpics

Terug
Naar boven